Meiden ik zit nog steeds te trillen en bij het minste of geringste barst ik in snikken uit! Vanmorgen ff na 8.00u kwam er hier een jochie van op de hoek, net om de hoek om het leven toen hij door een vrachtwagen gegrepen werd. Hij heeft nog best lang onder die vrachtwagen gelegen. De brandweer heeft hem er onderuit gehaald! Vreselijk toch zoiets! Het joch was net uitgezwaaid. Ze moeder zei ongetwijfeld "jongen kijk goed uit" en een paar tellen later gebeurde dit... Afgrijselijk! Is toch zeker de ergste nachtmerrie van elke ouder! En mijn dochter was een paar minuten eerder de deur uitgegaan. Moet er niet aan denken! Gelukkig had zij niks van het ongeluk gezien! Ze schrok wel erg toen ik het haar vertelde! Vreselijk toch dat zoiets gebeurt. En dan zo dichtbij! Meiden,ik moest dit gewoon ff kwijt! Laten we met ze alleen beter opletten in het verkeer. En vooral op onze kids! Want "Kinderen zijn speels en letten niet altijd goed op!" Liefs Marjo
Jeetje wat een naar en vreselijk bericht en zo dicht bij jullie..... Dit is echt de grootste nachtmerrie die je als ouders kunt overkomen
Verschrikkelijk.....voor de ouders van dat kind maar ook voor de vrachtwagenchauffeur (en zijn gezin).....geloof me ook die man is voor zijn leven getekend...... Wou dat ff zeggen als chauffeursvrouw...... Roelie