Daarmee bedoel dat als je in de spiegel kijkt je walgt van jezelf en niks leuks kunt vinden! Je je eigen schaamt voor jezelf. Maar dan ineens duikt er een leuke foto op en denk je bij jezelf valt echt reuze mee!!
Heb er voornamelijk last van rondom mijn menstruatie....dan ben ik gewoon blegh! Staat niks leuk, wil mijn haar nooit goed zitten. Lang leve de hormonen!
Sja ik heb dat meer andersom. Als ik in de spiegel kijk zie ik daf ik te zwaar ben, maar ik walg niet van mezelf. Kan mezelf ook mooi/sexy voelen als ik leuke kleren aan heb. Maar als ik foto's is daarentegen..!! Daar lijk ik altijd veel dikker vind ik zelf, verschrikkelijk!
Heb ik ook wel eens... En dan staat plots ineens mijn man achter mij, pakt me vast en zegt dat ie me prachtig vindt. Ook de straie nav de zwangerschap van onze dochter, ook de lovehandles die er zijn en alle andere dingen die ik niet mooi vind.
Mijn vriend ook, die roept wel 100x per dag hoe mooi die me vind, hoeveel die van me houd.. dan denk ik, menn jij bent nie goed snik! Hedde me welles goed bekeken haha. Lovely83; Jaa ik herken t, pfff
Ik erger me aan die kleine sprieten die groeien op m'n hoofd, ik had een ongelukje gehad met de fiets en moest gehecht worden. Ik was ff voor een kleine periode beetje kaal op m'n hoofd maar er groeien beetje bij beetje haren maar zelfs gel helpt niet echt...
Dit herken ik ja.. Dan voel ik me lekker in m'n vel, heb ik het idee dat ik er aantrekkelijk en sexy uitzie, en dan zie ik mezelf ergens in een spiegel of op een foto (leuk al die mobieltjes met camera tegenwoordig... ) en dan valt me dat toch tegen.... Beetje jammer haha.
ik kijk niet eens meer in de spiegel ja voor me haar masr verder niet voor een grote spiegel. de laatste keer was met kleren passen voor de zomer. ik walgde zo van mezelf, dat ik meteen alles heb uitgedaan en met een rot gevoel na huis ben gegaan. fotos doe ik ook niet van mezelf, moet eerst maar flink wat kilos kwijt voordat ik weer na mezelf kijk. me man vind me wel mooi en zegt dat ook heel vaak op een dag, dan zit ik echt zo van, heb je oogkleppen op ofzo haha....
haha dat had ik ook regelmatig, nu ik weer dunner ben niet zoveel last meer van maar ik voel me standaard dunner dan ik mezelf vind op bv foto's..
Ik vind mezelf in de spiegel best leuk, mijn haar zit goed tegenwoordig (zie het no poo topic) en met m'n gezicht ben ik ook tevreden genoeg. Maar foto's... verschrikkelijk, vooral als mijn man of zoontje hem maakt. Die letten dus echt niet op hoe ik er bij sta (of zit of kruip over de grond).
herkenbaar! ik heb foto's van mezelf (alleen mijn gezicht) die er wel mee door kunnen (ook al ben ik er nog heel kritisch op) maar ik kijk liever niet teveel in die spiegel, maar soms moet het wel even voor je naar buiten gaat.
Ja hoor, dat herken ik goed. Ik moet zeggen dat ik het nu met vlagen heb, maar zal nooit over mezelf zeggen dat ik mooi ben of er goed uitzie. Ik vind altijd wel iets dat ik niet goed vind aan mezelf
Ik herken t! Af en toe, als ik er veel tijd aan besteed kan ik zeggen "ja, ik vind mezelf mooi". Maar vaak niet, en dat komt meestal door mijn gewicht. Ik hoop dat als ik 15 kilo kwijt ben.. ik weer tevreden in de spiegel kan kijken...
Je zou voor de gein eens je eigen figuur na moeten tekenen op papier. En er dan een foto naast houden. Eens kijken hoeveel mensen zichzelf goed kennen... De meeste mensen blijken zichzelf dan dus echt totaal verkeerd in te schatten! Ik kwam er tijdens mijn studie achter toen we zelfportretten moesten maken. Mijn docent wees je gewoon terecht als je jezelf beter of slechter neerzette als in werkelijkheid.
nu ik 70 kg kwijt ben voel ik me heel onzeker niet dat ik van mezelf walg maar meer alle onzekerheden erbij en er rond om heen sommige dingen vind ik niet mooi aan mezelf maar dat is iets wat wel goed moet komen
Ik ben 30 kilo te zwaar, ondanks dat ik er al 20 ben afgevallen. Daarnaast heb ik van nature van 1 borst, in de puberteit is er maar eentje gaan groeien, de ander zit een prothese in. Ik voel me heel dubbel over mijn lijf. Ik vind het meeste van mezelf niet mooi, maar kan ook geen hekel hebben aan mijn lijf terwijl het mij twee keer zonder problemen zo'n mooi cadeau heeft gegeven. Afgelopen weekend had ik me voor een dagje weg leuk aangekleed en opgetut, merk wel dat ik me dan veel beter voel en ook leuk op de foto's van die dag sta.
Nou walgen is een groot woord, maar als ik mezelf een cijfer een foto zou moeten geven zou het een 3 zijn Fotogeniek ben ik al helemaal niet, dus op foto's is het meestal nog erger als in de spiegel Vertekend beeld? Hmmm misschien... Ik heb maatje 36 en krijg vaak complimenten dat ik er zo goed uit zie na 2 kids, maar ik zie alleen de blubber maar. Een volle bos krullen, maar ik zie alleen de pluis maar en mijn hoofd.... nou daar is ECHT vanalles mis mee Ik ben gewoon heel erg onzeker over mezelf, altijd al geweest......