Hallo hallo Moet even me zenuwen kwijt.. Morgen ga ik voor het eerst vliegen naar Milaan. Maar nu belde mijn bazin net dat ze helaas niet meegaat. Nu moet ik ook nog naar Rotterdam rijden.. Dat heb ik ook nog nooit gedaan zover rijden. Het komt wel goed maar toch is er een angst vraag me niet waarom....
Ooh ik snao het we hoor! Zulke dingen wil je toch niet alleen doen de eerste keer. Kan er niet iemand anders mee? Maar anders: het komt zeker goed! Succes en hopelijk ook veel plezier!
Kun je niet met de trein? Dan hoef je je daar in elk geval niet druk om te maken. Verder zou ik zeggen, tijdschriften mee en probeer te genieten van de tijd alleen. Succes en plezier!
Ik krijg soms ook de kriebels van zulke dingen, geen idee waarom. Verstand op nul en gaan met die banaan. Probeer idd de trein, ben je niet alleen en kan tijdschriften meenemen als afleiding Lekker bakkie thee erbij! Veel plezier he, Milaan is prachtig!
Ik ben gelukkig niet alleen er gaat nog een collega mee. De trein wil helaas niet moeten morgenvroeg om half 6 in rotterdam zijn.