Kan iemand misschien even meekijken? Ik heb nu de belastingaangifte gedaan. Ben alleen 1 jaaropgave kwijt die ik later nog aanpas maar dit is de laatste dag. Dit is niet zoveel geld wat daarop stond. Krijg ik dit nou terug? Of moet ik betalen hahahah. Als ik dit terug krijg kan ik wel janken van geluk.. maar laat het wel mooi een jaar staan totdat ik de definitieve berekening krijg... ik ken die leuke belastingdienst. ImageShack® - Online Photo and Video Hosting
ik kan de bedragen niet lezen maar wat daar staat krijg je terug. Heb je een loonstrook van de jaaropgaaf die je kwijt bent? Daar staan cumulatieve op, die kun je overnemen. Je krijgt waarschijnlijk veel terug omdat je OF alleenstaande ouder bent OF combinatiekorting krijgt.
Dit krijg je terug Jullie namen zijn trouwens nog gewoon zichtbaar op de printscreen, weet niet of dat de bedoeling was
ohhh. aghja... maakt niets Ja ik heb nooit combinatiekorting aangevraagd... wist niet eens dat je dat kreeg...
Dat krijg je als je beide werkt en een kind hebt dat langer dan 6 maanden bij je in huis heeft gewoond en als je samen aangifte doet. Dat krijgt de minstverdienende op zijn of haar naam uitgekeerd. Dat ben ik dus ook in dit geval Maar ja, het gaat toch naar ons beide Maar je krijgt dus een lekker zakcentje terug
Ik moet nog wel van het uwv opgeven en die loonstrook ben ik dus kwijt.. Maar dan zal er niet veel veranderen aan de uitkomst van die tabel neem ik aan.
Als je daar echt geen gegevens meer van hebt (dus jaaropgaaf, betalingsspecificatie of wat dan ook) dan zou ik em achterwege laten. je ontvangt dan vanzelf een afwijking van je aangifte met de correctie erin
Nee kan er niks meer over terug vinden na de verhuizing. Dit was ook maar iets van 1000 euro in totaal. Dus dit kan nooit een groot verschil zijn. Vraag me dan alleen af of het Adam en partners wat verkeerd hebben gedaan met belasting berekenen. Zal best wel want ik ben ook ziek geweest endergelijke ( vandaar het uwv )
Ik had ook een jaaropgaaf van het uwv maar die staat gewoon online op Welkom bij UWV en dan bij mijn uwv. Inloggen met je digid (neem aan dat je die hebt omdat je je aangifte digitaal invult) en daar staan je jaaropgaven ook!
@ Rono, als je digitaal belastingaangifte doet en vooraf laat invullen (met digid inloggen, staat alles er al) en UWV valt onder uitkeringen, staat dan dus niet bij loonspecificaties, en volgens mij wegen die zwaarder... Zou het toch even nakijken!
hahah hoe ik anders zoveel terug krijg... aangezien mijn belastbaar inkomen maar 5808 was en dan zoveel terug krijgen. Naja ik zet het apart voordat ik in de problemen kom totdat ik een definitieve beschikking heb
Dat krijg je omdat jij recht hebt op de combinatiekorting omdat jij de minstverdienende bent...daarom krijg je zoveel terug. Heb je het kunnen vinden op de site van de uwv?