Hallo allemaal, Ik heb de vraag of je vers vlees aan een hond mag geven als je zwanger bent. Het gaat hier om rollen rauw vlees wat je uit de vriezer haalt als voer voor je hond. Mag je dit dan geven, moet je er misschien handschoenen bij aan of maakt het gewoon niks uit... Groetjes!
Denk dat het gewoon kan. Is van rund vaak toch? Die maak je zelf toch ook klaar voor je koekenpan. Extra opletten kan nooit geen kwaad. En gefeliciteerd met je zwangerschap. Spannend allemaal.!
Haha ik zag de titel en dacht Huh mag je vers hondenvlees als je zwanger bent????? Maar je mag gewoon vlees uit de vriezer voor de hond pakken en geven. Je maakt toch ook vlees voor mensen klaar en wast gewoon je handen als je het vlees gesneden hebt.
Hahaha, je mag toch ook gewoon al het anders vlees wat je zelf eet gewoon aanraken? Mag dus gewoon hoor.
Hihi dat mag gewoon hoor. Neem aan dat je er niet van eet en dat je je handen wast, dan is er niks aan de hand hoor.
Zolang je ervoor zorgt dat je voor en na het voeren/snijden van het vlees je handen wast en met regelmaat de voerbak schoonmaakt, is er niets aan de hand. Gefeliciteerd!
Ja da mag, maar wel voorzichtig mee zijn en goed je handen wassen. Blijft rauw vlees en nog van slechtere kwaliteit soms dan voor menselijke comsumptie. Dus die flauwe reacties snap ik niet
Ja joh, gewoon hygienisch werken zoals sowieso aan te raden is. Niet het vlees vast pakken en daarna je handen aflikken
Ja, zolang je het niet in je eigen mond steekt ik snap je spanning, hondenvlees is een andere kwaliteit dan mensenvlees, zeker ook omdat een hond bacteriën kan verdragen die wij niet kunnen verdragen. Al acht ik de kans nihil hoor. Maaaaarrrr!!! Als jij je zorgen maakt, zou ik handschoenen aantrekken meisje. Jij gerust en de honden lekker eten. En natuurlijk gefeliciteerd met je zwangerschap!
Haha ik dacht er gaat iemand op vakantie naar China en wil weten of ze daar halfgare hondensate kan eten van zo n louche straatkraampje
Ik vind het niet zo'n stomme vraag! Hygiëne lijkt me het belangrijkste idd. Jammer dat sommigen niet volwassen kunnen reageren, reageer dan niet!
Gewoon goed je handen wassen en ik weet niet of je portie rollen hebt of kilootjes.... want portie doe ik dan alvast in de hondenbak leggen en dan zo ontdooien. Hoef je niet zoveel transfer te doen, behalve plastic verwijderen. Het enige waar ik mee zat is dat ik bij het openmaken van de verpakking, meteen over mijn nek ga van de geur hahaha handig ochtendmisselijkheid. Nu duurt het even voordat de hondjes eten hebben gaha