Ik wil dit jaar af van de echte kerstboom en wil graag een eigen maken. De trent van geloof 2 jaar geleden? Is de kerstpop, een paspop met een kerstboom rok. Ik vind dit super gaaf en misschien wel makkelijk om het optebergen. Omdat er een lekkage is geweest zijn heel veel kerstdingen stuk gegaan dus moet weer redelijk opnieuw beginnen en dacht dit lijkt me wel wat! Zijn er mensen die dit ook hebben staan of gemaakt of iets heel anders hebben gemaakt? Zoek naar inspiratie!!😁
Ik heb geen idee wat jij bedoelt met je voorbeeld. Maar wat als je begint om dit jaar de kerstlampjes weer in huis te halen? Dan kan je de woonkamer voor weinig weer gezellig maken. Vorig jaar hadden ze trouwens bij Lidl kerstboompjes (nep) voor 22 euro (1m50 hoog) en de plastic ballen hebben ze nu ook al een paar jaar voor weinig. Dus je zou die actie bijvoorbeeld nog even af kunnen wachten.
Het gaat om dit idee. Ik zou graag wat zelf inelkaar willen knutselen, het liefst dit of een ander idee is ook welkom. Wij hebben al een boom gehad van geloof 2 m maar is veel ste groot hier in huis. Maar kan wel de takken gebruiken voor leuke ideeen. Ben erg in de knutselmodes laatste tijd dus dacht dit lijkt me erg leuk om te doen
Zo n paspop is toch een romp op een staaf? Ik heb er geen verstand van. Maar hoe ik m zie zou ik de kerstboom tot het romp opbouwen en dan de stokken aan elkaar vast maken. Als je helemaal handig ben kort je de stok van het romp zo in dat hij in de buis van de kerstboom past. Dan moet je alleen de juiste boom en romp vinden. Die frummels onder aan het romp verbergen de bevestiging.