wat is nou een antilekbeker?!!

Discussie in 'Voeding' gestart door hanna76, 4 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. hanna76

hanna76 Fanatiek lid

15 nov 2007
    3.124
    0
    36
    Hallo,

Ik snap het niet meer. Wie kan me nu uitleggen hoe nou precies een antilekbeker er uit ziet. :( In mijn beleving is een antilekbeker een beker die je op de kop kunt houden zonder dat er drinken uitkomt. Toch? Of heb ik dat nu mis. Niet dat ik dat zou accepteren, zo van 'houd je beker maar op de kop', maar het zou moeten kunnen toch?
    Nu heb ik vanochtend een 'antilekbeker' gekocht, maar als ik die vul met water en ik houd em ondersteboven, dan loopt het water er nog uit! :(
    In het deksel zit een rubberen dopje ofzo. Als ik dat in het deksel op de opening doe, dan lekt ie niet. Maar ja, dan zit ie gewoon 'op slot' en kun je er dus ook niet uit drinken.
    Maar goed, dan had ik dus nu toch net zo goed een gewone tuitbeker kunnen kopen? :(

Hooooooooo, die flessen, bekers, rietjebekers en antilekdingen ook allemaal.... Er is gewoon veeeeeeeeel te veel!! En ik wil het beste, maar ik word er zo langzamer hand een beetje gek van! 8)

Groetjes,
    Hanna

2. hanna76

hanna76 Fanatiek lid

15 nov 2007
    3.124
    0
    36
    Uh... :) :) Ik heb het nog even onderzocht, die antilekbeker. Dat dopje moet er dus wel gewoon in. En dan komt er geen drup water uit als je em ondersteboven houdt en toch kun je er uit drinken dan.... :) Ik ben er dus uit. ;)

Dus deze kan gesloten worden.....

3. Alita

Alita Niet meer actief

hahah precies zo werkt het hahaha

Deel Deze Pagina