Nog niet geprobeerd maar het lijkt me wel lekker, eentje die wel wat ongezonder is; Melk met geklopte slagroom en smarties er door heen!
Die hebben wij ook sinds kort. Mèn, wat een gepruts. Gisteren wilde ik Griekse yoghurt, honing en aardbeien doen. Ik heb het niet voorelkaar gekregen. Was veel te dik allemaal. Met als gevolg een enorme knoeiboel en 2 ijsjes die niet uit het apparaat wilden... Heb jij nog tips met het maken van Zoku-ijsjes?
favorieten hier zijn: watermeloen gepureerd, kleine stukje mango in de zoku (eventueel aan ze zijkant plakken) dan kokosmelk met suiker erop schenken. yoghurt gepureerd met peer of banaan ( ik neem dan inderdaad wel de yoghurt uit pak die schenkbaar is) en soms mogen de kinderen hun glaasje sap/ limonade/ vla even invriezen als soort van traktatie
Wat ook lekker is, is om melk en rozensiroop (bij de toko) klaar te maken als wanneer je ranja maakt en dan invriezen.
Ik heb nu meloen in huis, weet iemand hoe ik daar een lekker ijsje van kan maken? Alleen de meloen pureren lijkt mij wat saai