Sinds een aantal maanden gebruiken wij een Google agenda. Al een hele tijd kon ik de afspraken van man wel inzien, maar hij de mijne niet. Vandaag wilde man hiermee bezig, en heeft mij nogmaals proberen toe te voegen aan zijn account. Resultaat: bij hem is er niks veranderd, en ik zie zijn afspraken ook niet meer staan. Met andere woorden, het is alleen maar erger geworden Haha. Als ik in mijn account kijk zie ik wel beide email adressen staan als gekoppeld. Wie kan ons op weg helpen?
Jouw man moet zijn agenda met jou delen. Kan door op de drie puntjes achter zijn agenda te klikken. Kwestie van e-mailadres invullen en rechten selecteren. Alleen inzien of bijvoorbeeld ook bewerken. Edit: ik lees nu dat jouw man jouw afspraken ook niet kon zien. Had hij wel jouw agenda aangevinkt om weer te geven? Dit soort dingen kun je het beste op een pc doen, want op telefoon kun je niet alle agenda’s weergeven.
Hier hetzelfde probleem. Ik zie niks van mijn vriend en hij wel alles van mij. We hebben beide gekozen voor de optie om alles te kunnen zien/bewerken. Zijn naam staat er ook wel bij bij mij, maar zie dus zijn afspraken niet.
Ik heb hier een apart mailadres voor aangemaakt zodat we beide dezelfde agenda gebruiken. Met 1 mailadres dus.
Op de een of andere manier moet je dat toegevoegde agenda account ook aanklikken zodat het zichtbaar gaat worden in jouw overzicht
Opgelost! Meneer had mij er niet goed ingezet, gister ingelogd op de zijnde en alles opnieuw gekoppeld. Nu doet ie het gelukkig. Dankjewel!