Hoi, Hebben jullie lekkere, eenvoudige vulling ideeën voor koude wraps? Met Milan zijn verjaardag krijg ik een grote groep eters. Ik ga een grote preitaart maken, heb kaasschelpjes voor in de oven liggen en wil dan dus ook nog een paar borden met verschillende soorten wraps neerzetten... Het liefst wel recepten die ik 's ochtends al klaar kan maken, zodat ik ze 's avonds zo uit de koelkast kan pakken....
Wrap insmeren met boursin oid, dan schelpen ijsbergsla en dan plakken gerookte zalm.. Goed oprollen en s'middags in plakken snijden.. ( kan ook met salami, kipfilet of bij rauwe ham) Wrap insmeren met tonijn wat is aangemaakt met mayonaise en kruiden, schelpen ijsbergsla en stevind oprollen.
Dankjewel MamavEsmee Zalmwraps had ik idd al eens gemaakt, de andere varianten niet.. Verder iemand nog ideetjes?
Insmeren met rode pesto en dan lekker wat rosbiefplakjes of rookvlees erop....rollen en snijden maar! Ook erg lekker als je er een beetje pittige sla bij tussen doet, of waterkers.
Met zsasiki besmeren en sla en feta er op. Kipsate salade is er ook erg lekker op. Eventueel ook besmeren met sambal.
Koude wraps met (flink veel) philadelphia, pijnboompitjes en fijngesneden bosuitje. Dan in een aluminiumfolie oprollen en dan in de koelkast. Als bezoek er is uitpakken en de wraps in stukjes snijden. Kleine, smakelijke hapjes! Als wij bezoek krijgen is dit altijd een succes.
Die met de tonijn, er wat augurkjes doorheen doen Ik heb ze met mijn verjaardag gemaakt.. Dan nog de standaard met kipfilet, maar die vond ik niet zo lekker eigenlijk. Ik heb ook nog een carpaccio variant gemaakt. Wraps insmeren met (groene) pesto, ruccola erop, dan carpaccio erover, dan wat pijnboompitjes erover, wat old amsterdam (of uiteraard andere lekkere kaas) en oprollen. Die waren echt zooooo lekker! Samen met de tonijnwraps gingen die wel hard.