Ik ben ZOOOO KWAAD!!! :x:x:x Vanmiddag reed ik bij ons in 't dorp op een voorrangsweg. Ik schat dat ik 50 reed of iets eronder, maar ik kwam net uit een bocht, dus harder reed ik echt niet. Er kwam een auto aanrijden in een zijstraat aan de rechterkant. Ik zag haar, zij zag mij. Zij verminderde vaart, ik niet. En wat doet die muts? Ze rijdt de weg op! Ik vol in de ankers, maar ik raakte haar toch nog. SHIT! Ze keek me raar aan, van wat doe jij nou, dus ik denk dat ze niet door had, dat ik voorrang had, ondanks dat ze uit een 30 km/h wijk kwam en een drempel over moest, om mijn weg op te rijden... Maar goed. SHIT dus. Ik kijk achter me. De auto achter me stond stil en een stukje achter me, dus ik zet hem in z'n achteruit om daarna haar zijstraat in te kunnen draaien, om de schade op te nemen. Ik rijd de straat in, wat doet ze? ZE RIJDT DOOR! WTF!!! Dus ik wil er achteraan, maar moest dus eerst keren en de weg weer op. Pakte zij nog net 2x groen/oranje mee en omdat ik moest stoppen, ben ik haar kwijt geraakt. EN IK HEB HAAR NUMMERBORD DUS NIET KUNNEN ZIEN! :x:x:x Meteen politie gebeld, natuurlijk. Type en kleur auto doorgegeven. En dat er een vrouw achter het stuur zat. Morgen ga ik eerst naar een schadebedrijf, de schade laten opnemen. Dan naar het politiebureau, aangifte doen. Maar ik ben echt zo kwaad en shocked en AARGGGHHH!!! Heb al een paar keer zitten janken hier. Ik heb niks en mijn zoon van 3, die achterin zat, ook niet. Hoewel hij misschien wel een beetje geshockeerd is, omdat ik in de auto met een behoorlijk boze toon met de politie heb gebeld en daarna een potje heb zitten janken en net hier op de bank nog twee keer... En damn, daar komen de tranen alweer... F*CK F*CK F*CK Waarom doen mensen zoiets? Voor hetzelfde geld was er wél iets met ons, met mijn zoontje. Of had ik de baby bij me en was dáár wat mee! De auto boeit me niet, dat is GELUKKIG een lease auto, maar als het een privé auto was geweest, dan had het ons ook heel veel geld gekost... Ik ga straks door die wijk rijden, kijken of de auto daar geparkeerd staat. Want ik hoop eigenlijk dat ze daar woont... Ik heb ook op FB gevraagd rond te kijken naar die kleur auto, in de hoop dat iemand hem ziet staan of rijden... Als de social media kan helpen om geweldplegers op te sporen, dan hopelijk ook hierbij...
ik snap dat je erg geschrokken ben, gelukkig is er geen fysiek letsel, dat is het allerbelangrijkste moet je maar denken, al het andere is maar bijzaak, maar ik begrijp je boosheid wel.
Wat een rotactie, zon dom schaap dat niet nadenkt en gewoon doorrijd! Hopelijk kom je nog achter haar naam etc!
ik heb dat vorig jaar gehad alleen reed ik op een 100 km weg op het moment dat ik de weg op ga rijd er een auto op mijn weghelft en ik hoopte dat hij er weer tussen zou gaan maar helaas moest vol in de ankers alleen had geen abs dus ga je slippen en vloog toen de berm in en daarna tegen een boom mijn zoon van 12 en dochter van toen 2 zaten er bij in resultaat auto totall loss en de dader reed door gelukkig had ik 2 mannen die de nummerbord hadden en mijn zoon had de kleur na dik 2 maand hebben ze hem opgepakt en zit nog te wachten op de rechtbank dit duurt al dik een jaar
Ik hoop dat ze nog gevonden wordt.. Dat kan toch niet.. Ik ben een keer aangereden door een vrachtwagen. Ik zat op de fiets, ging over het fietspad over de rotonde. Hij wilde rechtsaf, ik rechtdoor, ik had voorrang maar hij sloeg toch af, en daar lag ik.. Hij stapte uit, keek of ik nog leefde, stapte weer in en reed weg.. Mensen van de Rabobank (zat naast de rotonde) kwamen naar buiten gerend en hebben me van de weg af gehaald. Iemand anders die op de rotonde reed heeft gelukkig het kenteken gezien en is meteen naar het politiebureau gereden. Zij zijn 'm gaan zoeken, hij stond geparkeerd op het industrieterrein.. Was een Rus. Er zijn een paar maanden brieven gestuurd naar Rusland om de schade te verhalen, maar we hebben er nooit iets over gehoord.. Ik had toen een zware hersenschudding, en zal de rest van m'n leven een zwakke nek/rug hebben. Maar goed, het had ook veel erger af kunnen lopen..
Wat verdomd vervelend! Denk je er aan dat je autostoeltje nu betrokken is geweest bij een ongeluk en dus waarschijnlijk vervangen moet worden voor de veiligheid van je zoontje,als je geluk hebt vallen de kosten hiervoor onder je autoverzekerings.suc6 met de aangifte en ik hoop dat je de schuldige terug kan vinden.
Ik had vorige week ook zoiets raars. Ik was op de fiets. Reed over de rotonde ik hoefde niet af te slaan, ik kwam ook de rotonde niet op. Op de rotonde hebben fietsers voorrang. Dit staat duidelijk aangeven door middel van borden en tekens op het wegdek. Vrouw kom met minstens 50 km aanrijden ik fietste al over die rotonde en ik fietste gewoon door. Wordt ze boos op mij begint ze mij uit te schelden. Ze kom nog net op tijd stoppen. Ik heb haar toen haar fijn uitgelegd dat zij degene was die fout zat, dat zij ten eerste nooit zo hard aan moet komen rijden op een rotonde, dat zij degene was die voorrang moest verlenen aan mij en dat ik mijn hand helemaal niet uit hoefde te steken omdat ik al op de rotonde reed en dat ik rechtdoor fietste en niet afsloeg. Ik had haar kenteken genoteerd en naar de politie gegaan voor roekeloos rijgedrag. Denk niet dat ze er wat mee doen. Maar ach. Ik hoop voor jou dat die vrouw gevonden gaat worden en dat er een hartig woordje met haar gesproken wordt dat je niet door rijdt als je schade hebt gemaakt.
Wat asociaal om door te rijden van die bestuurster :x. Ik heb ook eens aangifte gedaan over een doorrijder: hij ging naar de linkerbaan op de snelweg, zag mij niet en stuurt zo de auto naar binnen, want ik reed daar al. De politie vertelde toen dat meer dan de helft van de mensen doorrijdt .
Oh, wat asociaal! :x Gelukkig zijn jullie er goed van afgekomen, op de vele emoties na, kan het goed begrijpen. Hopelijk is mevrouw snel opgespoord!
Ik denk niet dat het stoeltje vervangen hoeft te worden. Het was geen harde klap. De airbags zijn niet eens geklapt. Ben de wijk nog in geweest, maar niks gezien. Ik moet trouwens aangifte doen via internet. Kan niet eens meer op het bureau.
Nou dat scheelt tijd en zitten er geen agenten op het bureau dingen te doen die ook makkelijk via internet kan. Er is een botsing geweest geen ernstig ongeluk met gewonden ofzo... Het blijft wel vervelend die botsing. Ook al heb je geen dader kan het altijd nog via de verzekering gespeeld worden maar "gelukkig" is het een lease auto...
Dat die vrachtwagen door is gereden is natuurlijk fout, maar ik vind het ook een beetje je eigen schuld. Je kunt wel voorrang hebben, maar je zat ws in de grote dode hoek van die vrachtwagen! Ik leer mijn kinderen dat ze nooit bij een vrachtwagen door mogen fietsen, want ze zien je gewoon niet! Ga eens in een vrachtwagen zitten en je snapt het beter. ts, ik hoop dat die vrouw gevonden wordt!
Ik snap je frustratie, maar aangezien je een lease-auto hebt en het je zef dus geen geld kost, is het misschien handiger om het ook weer los te laten? En, misschien tijd voor een dash-cam? Laatste tijd hoor je daar veel over vanuit Rusland en ik vind het zelf wel een handig idee... veel minder gedoe over wie schuldig is, of na bijv doorrijden, omdat het gewoon allemaal op beeld staat
Ja maar dat is het punt ik verliet de rotonde helemaal niet. Was ik ook niet van plan. Ik reed al op de rotonde en ik ging er ook niet vanaf. Dat kon niet eens, want dan zou ik op de autobaan terecht komen.
Op de dash-cam had het kenteken niet gestaan, omdat ik haaks op haar stond. En het gaat mij ook helemaal niet om het geld, maar om het feit dat iemand er gewoon mee weg kan komen. Ik ben bang dat ze haar niet te pakken gaan krijgen, maar ik hoop van HARTE dat zij voor een paar duizend euro schade heeft. Ben nog bij de politie geweest en die kunnen dus niet zoeken op merk/model/kleur en regio. SLECHT! Ik ga komend weekend gewoon zelf een paar keer die wijk doorrijden. Hopelijk kom ik haar tegen, mét schade. Want als ze de schade gerepareerd heeft voor ik haar vind, dan wordt het haar woord tegen het mijne, gezien ik ook geen getuigen heb.