Bach Bloesem

Discussie in 'De lounge' gestart door Nati, 2 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nati

Nati Niet meer actief

Ik ben erg benieuwd of hier iemand ervaring heeft met het gebruik van Bach Bloesem?

Ik zit erover te denken Bach Bloesem op maat te laten samenstellen tegen een aantal (stress-)klachten, maar ben toch een beetje bang voor 'kwaksalverij'. Het klinkt namelijk allemaal wel weer erg mooi op internet... :)

2. Drieka

Drieka Niet meer actief

Is geen kwakzalverij. Bach bloesem werkt goed tegen stress en heeft een rustgevende werking.

3. guus

guus Fanatiek lid

20 mrt 2012
    2.083
    0
    0
    in het koude noorden
    ik heb bach resque remedy vaak gebruikt (verstuiver) het werkt echt

4. ik gebruik rescue druppels voor mijn dochter en zij zegt dat het helpt.

dat zijn druppels om innerlijke onrust weg te nemen.
    en spanning te verminderen.

5. Abri

Abri VIP lid

16 jun 2010
    12.423
    3
    38
    Hier ook tevreden gebruiker(s).

6. AMS

AMS Fanatiek lid

14 mei 2009
    3.394
    4
    38
    EspaƱa
    Hier ook een tevreden gebruiker. Ook hele goede ervaringen bij dieren die ik gehad heb, daar zie je dan toch de echte werking, want die weten nl niet dat ze iets krijgen en waarvoor...

7. Juli2009

Juli2009 Niet meer actief

Zelfde ervaring.... Was ook nogal sceptisch, maar heb het toch maar geprobeerd, en het werkt echt tegen stress, piekeren, onrustig gevoel....

8. Nati

Nati Niet meer actief

Ah top, ik ben wel blij dat hier positieve ervaringen mee zijn!
    Mag ik vragen of jullie tegen stress/piekeren een op maat gemaakte remedie gebruiken of is er ook iets 'kant en klaars' voor? Want ik zag op een site op internet dat je je klachten in een e-mail moest opschrijven en dan stellen ze iets voor je samen. Is dat wat?

9. tricie83

tricie83 Bekend lid

20 jan 2012
    872
    0
    16
    vlakbij schiphol
    Ik gebruik al heel lang de kant en klare spray vanuit de drogist (waren eerst druppeltjes) Maar toen ik zwanger was van mijn zoon heb ik ook op maat laten maken, hielp enorm en gaf me echt een rustig gevoel.

Deel Deze Pagina