Wat vinden jullie een redelijk termijn om op een bestelling te wachten? Wij wachten nu al 5 maanden op een bestelling. Hebben gelukkig nog niets betaald daarvoor. Maar vind dit wel erg lang, en eerlijk is eerlijk, ik hoef het eigenlijk niet meer zo nodig nu... Ik snap dat het besteld is door ons, dus afgenomen zal moeten worden, maar we wachten al 5 maanden rn en er is nog geen zicht op de producten. En nee, hoeft niet uit het buitenland te komen en zijn geen meubels of keuken/badkamer oid. Gewoon hobby producten.
Ligt er in mijn ogen echt aan wat voor producten het zijn of het reeel is dat je daar zo lang op moet wachten.
Dit zou mij veel te lang duren. Als het kon zou ik het annuleren, Misschien even bellen, en vragen of ze iets van een termijn kunnen geven, maar kunnen ze dat niet dan bestelling annuleren.
Als het een handgemaakt iets is, dan kan ik me voorstellen dat het even duurt. Bijv een muziek instrument of een speciaal schilderij ofzo. Maar 5 maanden wachten op een doosje kralen, of een bol wol. Dan zou ik ervan afzien.
We zijn sinds het doen van de bestelling meerdere keren in de winkel geweest. Hebben er zeker 4x naar gevraagd. Telkens het antwoord: we bellen wel als het er is. Onze vraag; enig idee hoe lang dat nog gaat duren? Antwoord: geen idee.
Nee het is niets handgemaakt . Het zijn hobbyproducten voor het maken van dingen. Ze kunnen dat gewoon bij hun leverancier bestellen. Ik heb bij elders gevraagd wat de levertijd zou kunnen zijn. Die gaf aan 2 weken ongeveer. Wij denken dus dat zij bestellingen verzamelen voor die firma om dat in 1x te bestellen ofzo iets.
Dan zou het voor mij te lang zijn. En zou ik een mail sturen dat je ervan afziet. 5 maanden voor iets wat er met 2 weken kan zijn is niet in verhouding. Ik kan me voorstellen dat je een maandje bestellingen opspaart, maar niet 4 of 5 maanden!
Haha, 5 maanden wachten op een pakketje? Zou die winkel binnengaan, zeggen dat je het elders hebt gekocht en dat ze de bestelling maar lekker zelf moeten houden.
Annuleren 5 maand is wel erg lang voor een reguliere bestelling. Zelfs de meuk uit China komt nog sneller met de boot haha
Ik had het 3 maanden geleden al geannuleerd. Het duurt erg lang, en hoe ze met je omgaan klinkt ook alsof ze je aan het lijntje houden en geen zin hebben om het te bestellen.
Ik zou denk ik langs gaan en aangeven dat ik nu lang genoeg gewacht heb. Als het er met een week bijvoorbeeld niet is, dan hoef ik het niet meer en bestel of koop ik het elders. Krijgen ze nog een kans om het op te lossen en heb jij hopelijk snel je bestelling. Maar goed, dit had ik 3 maand geleden al gedaan. Zeker als het geen 'bijzonder' iets is, wat apart gemaakt moet worden ofzo, waarbij een lange legertje gebruikelijk is.
Als het inderdaad niet handgemaakt of speciaal voor jullie gemaakt moet worden zou ik de bestelling annuleren. Ben nu wel benieuwd wat je bestelling is hahaha. Via Ali was je vast sneller