JustWellness Eindhoven ervaringen

Discussie in 'De lounge' gestart door Sage86, 24 jul 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sage86

Sage86 Actief lid

4 jul 2014
    285
    41
    28
    In navolging op de topics over (definitief) ontharen, ben ik heel benieuwd geworden naar ervaringen voor IPL ontharen bij JustWellness.
    Ik zag dat ze daar nu flinke kortingen hadden en zo wordt het toch een stuk interessanter. Een collega van mij is daar nu 1x geweest en was tot op heden tevreden.

Zijn er meer dames die hier zich definitief hebben laten ontharen? Ben heel benieuwd naar jullie ervaringen!

2. jomay

jomay Bekend lid

5 sep 2012
    579
    316
    63
    Vrouw
    Ik heb ervaring met Just wellness in Amsterdam. De aanbiedingen zijn inderdaad heel voordelig. In Amsterdam is de setting daar ook wel naar, beetje gare hokjes waar je behandeld wordt en allemaal jonge meisjes, doet niet heel professioneel aan. maar ben niet ontevreden over de behandelingen zelf, al ben ik daar nog niet klaar mee (gestopt vw zwangerschap). Heb wel eerder ooit een volgens mij iets andere behandeling gehad, laser denk ik. Was veel duurder destijds en pijnlijker maar dat had heel goed effect.
    Als het een hele voordelige aanbieding is (100 voor benen onbeperkt bijv) zou ik er gewoon voor gaan.

3. Sage86

Sage86 Actief lid

4 jul 2014
    285
    41
    28
    Bedankt voor je reactie!
    Ik weet eigenlijk niet of het aanbiedingen zijn voor onbeperkt aantal behandelingen. Ik zal ze morgen eens bellen!

Deel Deze Pagina