He meiden, Zijn er hier nog mensen die ook naar Guus gaan in het PSV stadion? Wij wel Heb ook alweer 2 tickets geboekt voor volgend jaar Heerlijk weer mee bleren en swingen
ik ben jaloers afegelopen jaar en dat jaar daarvoor wel geweest maar we gaan een jaartje overslaan en mischien wel 2 maar vind het zekker jammer maar is voor een goed doel.
Wij gaan volgende week! Zoveel zin in!! Nog nooit geweest, maar vind het geweldig om het op tv te zien, laat staan in het stadion zelf! En natuurlijk omdat ik een grote Guus-fan ben!!
Nou meiden, wij zijn gisterenavond geweest en het was zo gaaf. Golden Earing was suprise act (echt gaaf, hoewel ze al op leeftijd zijn kunnen ze nog wel goed sfeer maken en spelen) en Gers Pardoel was ook super. Die isabelle ame was het voorprogramma. Vond haar wel een mooie stem hebben maar heel veel deed het publiek niet mee vonden we. Wel jammer voor haar, hoewel ze ontzettend haar best deed.
Ik ben ook afgelopen vrijdag geweest Wij hadden erg goede plaatsen op het veld. Wat een feest is dat toch ieder jaar weer
Wow, zeker goede plaatsen Annemiek! Wij gaan zondag en hebben ook veldplaatsen. Ik ben heel benieuwd, heb er zin in!
Waahw mooie foto Annemiek!! Zo dicht gaan wij niet bij hem komen, we hebben zitplaatsen. Vriendlief houdt niet zo van dat geduw en tegen-getrap..
Mayfair, hoop ik voor jullie ingang 20, dan kom je voor bij het podium binnen. Angellove, hij heeft dit jaar hele lange uitstekende podiumdelen, dus hij komt wel dichterbij dan andere jaren, ook voor de mensen helemaal achterin. Veel plezier
Zaterdag geweest voor het eerst, lekker met 2 vriendinnen te voet gegaan, we wonen allemaal in de buurt van het stadion. En wat was het een feest, geweldig vooral bij het nummer brabant voelde ik me kei trots en mega kippevel hahaha. En die Gers pardoel wat een scheet, die vond ik ook goed!
Ik heb nu alweer zin in volgend jaar haha. Weet iemand of hij weer een dvd en cd uit gaat geven van dit concert? Heb ze ook al gemaild erover, maar was benieuwd of iemand dat al wist.
wij hadden zitplaatsen maar wle vooraan, precies waar die podiumdelen zaten het was weer superleuk!!! (gaan braaf elk jaar, al 8 jaar)
Ik ben zaterdag geweest, had veldkaarten. En bandjes voor de golden circle, dus super vooraan! Was geweldig. Nu gaan we zondag weer (ja, ik weet het, asociaal). Dan hebben we zitplaatsen, hele slechte, hihi. Volgens mij de slechtste van het hele stadion, maar ja, je moet een gegeven paard ... Maar verheug me er nu alweer op.