Was net even mijn kastje aan het uitruimen en kwam een zakje kruidnootjesmix tegen dat deze maand op moet. Wat zou ik daar nou nog meer mee kunnen maken? Ik dacht even het te combineren met volkorenmeel, rozijnen en wat noten voor een soort mueslibrood. Kan dat en hoe? Wie helpt mij met mijn overgebleven zakje?
Hihi, ik vond deze mix juist wat minder, daarom is hij ook niet opgegaan. Rosao, appeltaart van deze mix? Hoe dan? macy, taartbodem, doe je dat eerst bakken en dan kruimelbodem van maken ofzo?
Ik heb met kerst een speculaas tiramisu gemaakt. Dit was met een bodem van speculaaskoekjes maar dat zou je vast ook heel goed kunnen doen met deze mix. Lekker dat het was joh!!! Nu ik het er over heb.. ik moet het binnenkort maar weer eens maken
ik zou hem inderdaad als bodem voor een bavarois, monchou of kwarktaart gebruiken. koekjes van bakken verkruimelen in de keukenmachine, 50gr gesmolten boter dr bij en een taartvorm en vulling naar keuze dr op.
heb ook nog wel een linkje naar een milkyway bavarois jammie veel te lang niet gemaakt hihih Milky Way Bavarois recept | Smulweb.nl
Hmm, het moet wel makkelijk zijn hoor (lui!! whahaha). Sowieso gebruik ik liever geen gelatine. Denk dat ik het ga combineren met witte chocolade. Ga 'm maken voor mijn man die is daar gek op. Zelf hoef ik niet zoveel zoetigheid.
Kruidnootmix is in essentie toch zandtaart deeg? Je kunt de mix aanmaken tot deeg en dan dat als appeltaart deeg gebruiken.