Wie doet er thuis een work out dvd?

Discussie in 'De lounge' gestart door A2CA, 16 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. A2CA

A2CA Niet meer actief

Hallo dames,

Wie van jullie doet er thuis een work out dvd? Wat voor iets en ben je er ook mee afgevallen?

Ik ben al een paar maanden bezig op de crosstrainer thuis. Iedere dag een halfuurtje, ik zie helaas geen resultaat ( ben wel 21 kilo afgevallen maar niet door de crosstrainer, dat was daarvoor ) omdat ik nog meer wilde afvallen ben ik dus gaan 'sporten'. Het werkt averechts want de moed zakt me in de schoenen omdat ik geen resultaat zie.

Nu wil ik in de avonduren ook nog meedoen aan een work out dvd hier thuis omdat vriendlief iedere avond die boksen. Maar ik zoek naar ervaringen omdat ik niet een kat in de zak wil kopen en nog meer depri wil raken. Thai boo of tae bo hoe het ook heet spreekt me erg aan.

xx

2. Melrose

Melrose Fanatiek lid

26 jun 2011
    1.601
    14
    38
    Flevoland
    Ik heb zo'n DVD set van Billy Blanks, de Tae Bo instructeur.
    Ik vind het erg pittig :D Maar zeker wel handig als je resultaat wilt boeken.

Als je geen kat in de zak wil kopen mag je ze gratis van me hebben, ik gebruik ze niet meer omdat ik te lui ben (ja ik heb het gezegd!).

3. A2CA

A2CA Niet meer actief

Ik wil hem zeker niet gratis van je hebben. Op bol.com stond die voor 15 euro maar duurde 3 weken tot levering.

Weet je zeker dat je ervan af kunt vallen? Is het programma makkelijk te volgen voor een beginner?

4. Melrose

Melrose Fanatiek lid

26 jun 2011
    1.601
    14
    38
    Flevoland
    Ik ben echt de beginner der beginners, geen conditie, geen niks.
    Voor mij was het echt een stapje te zwaar, hoe graag ik ook wou. M'n lichaam haakte gewoon af voordat het programma voorbij was.

Daarom ben ik ook gestopt, sporten werkt niet prettig voor mij, afvallen door veranderen van eetpatroon wel. Ben nu 15 kilo kwijt zonder te sporten dus dat zet ik maar voort. :)

5. joyce1980

joyce1980 Fanatiek lid

21 okt 2006
    2.308
    0
    0
    Van fietsen op de crosstrainer zal je ook niet snel afvallen, is een cadioworkout.

Als je krachttraining erbij gaat doen en voeding aanpassen, dan zal je zien dat he bet gaat.

Wel Superknap dat je al zoveel kwijt bent, wow!!!

6. ladylupos

ladylupos Actief lid

2 okt 2012
    309
    0
    0
    visagiste/haarstyliste
    capelle a/d ijssel
    In dvd vorm niet, maar wel fitness plus van de WII en die werkt bij mij heel erg goed.
    Enig nadeel is dat ik de discipline niet heb om ermee door te gaan :), dan moet ik echt naar een sportschool :D

7. A2CA

A2CA Niet meer actief

Ik ben ook eerst 21 kilo afgevallen door mijn eetpatroon aan te passen. Het eetpatroon volg ik nog steeds zonder te zondigen maar het lijkt erop dat het zijn beste tijd heeft gehad want ik val dus echt niet meer af. Mijn vriend is toen der tijd ook 15 kilo afgevallen door op de crosstrainer, bij mij werkt het dus niet ben al 3 maanden bezig. En omdat ik niet afval werkt het demotiverend, waarom moet ik het nog doen? het heeft toch geen resultaat. Iemand de gouden tip? Het moet iets aan huis zijn want vriendlief werkt overdag en is savonds weg en heb geen oppas voor mijn kindje.

8. pinter

pinter Fanatiek lid

9 jan 2010
    4.015
    1
    36
    noord limburg
    Is het niet zo dat je op de crosstrainer beter een interval programma kunt doen...dus als het ware berg op,berg af?
    Ik ben zondag begonnen met de crosstrainer en doe een fatt burn programma,is erg zwaar en ik kreeg het programma ook niet helemaal af hoor.
    ook heb ik laatst bij het Kruitvat 2 dvd's gekocht van Pilates en van power yoga...hier heb ik alleen nog niks mee gedaan:)

9. Soumaya1

Soumaya1 Lid

8 apr 2012
    29
    0
    0
    NULL
    NULL
    Twee woorden: Jillian micheals! she's the best. Ik weet niet of jullie haar kennen van the biggest loser in amerika.. maar ik zou zeggen ga op youtube en kijk even wie zij is. Ze is zo'n inspiratie geweest voor veel mensen met overgewicht. Ze heeft heel veel dvd workouts..eentje ervan is 30 day shred (kijk anders op haar site)
    Ze is HARD!

10. wendy339

wendy339 VIP lid

27 okt 2010
    9.739
    1.060
    113
    Ik heb de Zumba dvd's.. Doe m'n rolluik naar beneden en gaan met die banaan.. Ik volg daarnaast nog wel m'n les elke di avond op de dansschool.
    Moet bekennen dat ik het nu al even niet meer thuis heb gedaan, maar na mijn zwangerschap heb ik me zo wel terug in shape gekregen..
    Bij mij hielp het al heel veel dat het op lekker muziek is.
    Wel belangrijk is dat je de Zumba goed doet, dus je buikspieren aanspannen en de oefeningen 'zwaar maken'. Dus met een squat echt goed door je knieƫn zakken en niet alles halve half doen.

Succes met kiezen!!

11. pinguin72

pinguin72 VIP lid

7 jan 2006
    7.832
    1
    38
    Ik heb een step gekocht en doe 2 tot 3 keer in de week een bodystep work out!
    De reden dat ik dat volhou is omdat het zo lekker op muziek is. En een pittige workout in 60 minuten!

12. Momof3

Momof3 Fanatiek lid

5 dec 2011
    3.421
    1
    0
    Full time huismama
    Thuis
    Zumba en Keli roberts kick box workout

13. Eylem

Eylem Niet meer actief

P90x of een andere serie van Beachbody