Ik ben op zoek naar een goede warme winterjas, zal even kort uitleggen ik rij zelf met een scootmobiel ivm gewrichtsreuma en dit wordt de eerste winter er mee. Maar merk nu al dat ik het nu met mijn leren jas aan al steenkoud heb op dat ding van een klein stukje, dus was ik aan het zoeken en googlen gegaan en las dat een jas met dons lekker warm moet zijn, maar dus geen idee of dat zo is. Ik ben dus op zoek naar mensen die me kunnen helpen wat echt een goede warme jas is, dons? Of nog andere suggesties? Vanuit de welzorg adviseren zo'n scootmobiel kleed maar sorry dat vind ik dus echt helemaal niks , zie me daar nog niet mee rijden vind de scoot genoeg laat staan ook nog zo'n oudbollig kleed erbij . Dus help wat is een goede warme jas en niet te duur?
Ik heb vorig jaar een jas met dons gekocht bij Zara. Ik ben echt een ontzettende koukleum maar die jas is echt heerlijk warm!
Ik ben zelf fan van jassen met binnen polyester en buiten een mix met wol... vanaf 50% wol is het al heel erg warm Ik heb al 6 jaar een hele fijne jas met die samenstelling en ik heb het zelfs soms nog te warm buiten.
gewatteerde jas met bontkraag - Google zoeken Hoop dat de link werkt, ik heb zo'n soort jas maar dan van de h&m. Was niet duur en is onwijs warm! Als ik die nu aantrek en ga wandelen dan begin ik gewoon te zweten, zo warm is die jas. Is van polyester, ook de vulling.
Ik zou een wat langere jas doen. Gewoon een mooie wollen mantel bijvoorbeeld. Je zou ook een ski-jas kunnen kopen, die zijn altijd lekker warm en sluiten goed af, zijn ook waterafstotend.
Ik ben een verschrikkelijke koukleum en heb een donsgevoerde jas die over mijn billen valt en boorden aan de mouwen zodat er geen wind onder komt. Ik heb met kou erg last van zenuwpijn en stijfheid en dit helpt voor mij wel goed. Bij een grote sportzaak hebben ze ook vaak goed warme jassen die ook modieus zijn (alleen soms wel aan de prijs, echter doe ik met zo'n jas dan ook jaren en vaak met een goedkopere 1 of 2 jaar). Thermokleding onder je kleding kan ook fijn zijn maar dat doe ik alleen als het echt koud is.
Dus even kijken voor dons of wol, zal eens gaan snuffelen wat er te vinden is, want vind het nu al erg koud op de scoot, dus straks als Quinten op de psz zit even kijken.