Ik las net het topic 'pet voor vrouwen, hot or not' en toen bedacht ik dat ik nooit petten of hoeden kan dragen omdat ze gewoonweg niet om mijn schedel passen! Serieus, alles zit te strak! Dus zonder hoed = hoofdpijn en met hoed = hoofdpijn . Wie herkent dit en heeft een hoed, merk, desnoods pet ontdekt die wijder dan normaal zit. En ja, mannenpetten heb ik zelfs geprobeerd. Not hot and a no-go... Ik ben hopelijk niet de enige , anders voel ik me een freak!
Ps: ik zie er normaal uit hoor en ik heb 'n bos krullen dus naar de omvang van mijn schedel moet men raden
Hier het omgekeerde, een klein hoofd. Petten en zonnebrillen zijn mij altijd te groot, tenzij ik bij de kindercollectie kijk
Ik heb dat ook! Ik was met een motorreis mee, met allemaal grote brede mannen. Ik was 19 jaar en had de grootste maat helm haha
Ja hoor als jij graag met een roze zonnebril van frozen rondloopt en een petje van bumba haha nee zo erg is het niet, maar ik moet toch altijd goed zoeken om iets goedpassend te vinden.
Jahoor, frozen is goed maar Bumba is de grens! Neehoor, ik snap je. Wij kunnen allebei niet bij de 'gewone damesspullen' terecht...is gewoon irritant. Zie soms heel mooie zonnehoeden maar ik kan ze niet dragen.
Hier ook! In een hoedenzaak hebben ze vaak maten, wel wat prijziger maar hij past wel Zo een hoedje uit de h&m ofzo krijg ik never nooit op mijn dikke kop
Haha, hier nog één groothoofd. Vond het als tiener erg frustrerend dat andere meisjes er zo stoer uitzagen met een pet en ik kreeg 'm niet eens op.
Godzijdank, we zijn met meer, de Club der Groothoofden. Ik wist eigenlijk niet dat er 'hoedenzaken' bestaan maar ik ga eens googelen. Ik verdien na al die jaren petofhoedloos toch eens een mooie hoed.
Ik heb ook een groot hoofd, en een bos krullen, dus hetzelfde probleem Je ziet het niet, heb ook een vrij smal gezicht, maar in omtrek is hij blijkbaar zo fors dat ik ook echt buiten de gangbare maten val... Gelukkig heb ik een tante die in een hoedenzaak werkt, en al haar afdankertjes (lees: 3x gedragen) komen mijn kant op, zij heeft wel een iets kleiner hoofd dan ik, maar kan ze als ze te krap zijn met een apparaat oprekken op haar werk, ideaal dus!
Ja hier ook.. mijn vader, broertje en zusjes ook.. en ik geef het ook door aan kids.. ook kleine man krijgt groot hoofd.. hoofdje werd bij elke echo extra opgemeten. En dan de vraag "hij heeft een groot hoofdje zit het in de familie?"
Ik lees even mee, want heb hetzelfde probleem! Nou ja, 'probleem', maar vind het wel jammer dat ik nooit zo een leuk petje of mooie hoed pas. Zelfs mutsen in de winter is een ramp ... Wat was ik blij toen ik afgelopen najaar eindelijk een mooie muts zag die nog paste ook, hihihi!
Hahaha ik heb ook zo'n groot hoofd. Mijn vriend "pest" mij er nog wel eens mee, zijn hoofd is echt veel kleiner. Maar dan zeg ik altijd dat er bij mij gewoon veel meer hersens in zitten . Ik heb gelukkig nooit de behoefte gehad een hoed of pet te dragen dus daar zit ik dan weer niet mee
Hier ook een groot hoofd! Op vakantie in Maleisie ook knallende koppijn gekregen van de knellende helm op mijn hoofd bij een gehuurde scooter, en dat was echt de allergrootste maat die ze hadden (oke, wel Aziatisch maatje waarschijnlijk, maar toch). Mijn man had nergens last van (en een kleinere helm op!)). Vroeger met paardrijden ook altijd een cap, minimaal 4 maten groter dan mijn vriendinnetjes. Hoeden en petten draag ik dus ook nooit. Ik wil ook een klein hoofd!
Ok, als ik ooit een carriere-switch wil begin ik een hoedenzaak voor grote maten! Dank dames, ik voel me al minder alleen haha! Ik ga op zoek naar n mooie zonnehoed en zal m hier showen