Bij de meeste ovengerechten zoals ze hier staan kun je ook ze ook klaarmaken door op een laag vuurtje te stoven met het deksel op de pan. Zorg alleen wel voor voldoende vocht, dus in het recept van zogelukkig moet je dan echt wel de cherrytomaatjes erin doen, alleen paprika zorgt niet voor voldoende vocht. Gegrilde sardientjes en makreel kun je in een heel hete grillpan met een ribbeltjes bodem maken.
Dit lijkt me echt heel lekker. Ik ga morgen naar de visboer. Tilapia vind ik - denk ik - lekkerder dan pangasius maar ga het beide wel een keer proberen. Dank voor het recept!
ik heb het net ook gemaakt, echt heeeeeeerlijk! de paprika heb ik vervangen door parijse worteltjes & broccoli. dank je zogelukkig, en als je nog een lekker recept hebt om te delen...... hou je alsjeblieft niet in
eerlijk, zelfs vriendlief vond het lekker en die houdt niet zo van vis, want dan heeft die geen vlees op, mannen!!!
Hier heeft HET recept vanavond op het menu gestaan! Geweldig, echt heerlijk. Ook een man die geen grote fan van vis is maar dit vond hij lekker!! Super... gaat zeker vaker op het menu verschijnen. Zogelukkig DANK!