recepten met vis

Discussie in 'Voeding' gestart door yinte, 29 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Juul75

Juul75 VIP lid

8 apr 2010
    12.092
    7.843
    113
    Bij de meeste ovengerechten zoals ze hier staan kun je ook ze ook klaarmaken door op een laag vuurtje te stoven met het deksel op de pan. Zorg alleen wel voor voldoende vocht, dus in het recept van zogelukkig moet je dan echt wel de cherrytomaatjes erin doen, alleen paprika zorgt niet voor voldoende vocht. Gegrilde sardientjes en makreel kun je in een heel hete grillpan met een ribbeltjes bodem maken.

2. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

Dit lijkt me echt heel lekker. Ik ga morgen naar de visboer. Tilapia vind ik - denk ik - lekkerder dan pangasius maar ga het beide wel een keer proberen. Dank voor het recept!

3. tulip

tulip Niet meer actief

het was echt superlekker, wij hebben het gister op.:D

4. zogelukkig

zogelukkig Niet meer actief

Eerlijk? 'k Voel me zwaar vereerd!:)

5. yinte

yinte Fanatiek lid

28 jul 2008
    4.513
    1
    0
    mama en huismanager
    omgeving breda
    hihi. heb ik toch nog een keer nut hier op zp :D

6. lob

lob Fanatiek lid

27 nov 2007
    2.646
    0
    0
    brabant
    ik heb het net ook gemaakt, echt heeeeeeerlijk!
    de paprika heb ik vervangen door parijse worteltjes & broccoli.

dank je zogelukkig, en als je nog een lekker recept hebt om te delen...... hou je alsjeblieft niet in ;)

7. tulip

tulip Niet meer actief

eerlijk, zelfs vriendlief vond het lekker en die houdt niet zo van vis, want dan heeft die geen vlees op:(, mannen!!!

8. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

Hier heeft HET recept vanavond op het menu gestaan! Geweldig, echt heerlijk.
    Ook een man die geen grote fan van vis is maar dit vond hij lekker!! Super... gaat zeker vaker op het menu verschijnen.

Zogelukkig DANK!

Deel Deze Pagina