Nog eens hulp nodig voor vrijgezellenfeest

Discussion in 'De lounge' started by Sammy0603, May 22, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Sammy0603

Sammy0603 Actief lid

May 8, 2012
    114
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hoi iedereen,

Binnenkort heb ik een vrijgezellenfeestje, en wij moeten voor een van de spelletjes een persoonlijk kado maken zodat zij moet raden van wie het kado komt.

Nu heeft die vriendin die gaat trouwen nogal problemen met beslissen over kleren kopen. Ik heb dus een woordenboek (frans-nederlands) gekocht (omdat we laatst iets hebben gekocht na uuurrreen winkele terwijl ik hoogzwanger was en op het einde (voor)weeën kreeg in de winkel "talking french") Maar nu wil ik zowat op al die paginas een sticker kleven met een advies bijvoorbeeld: Wauw dat staat je beeldig, Nee niet kopen veel te duur voor wat het is, Je lijkt wel een prinsesje, Nee de rok is niet te klein je poep is te dik, nee je poep is niet te dik die rok is te klein...enzovoort

maar na een pagina of 70 is mijn inspiratie op en heb nog wel wat paginas te gaan

dus graag inspiratie :) en hulp zodat ik de overige 100 paginas ook kan bekladden :)

2. Jel

Jel Niet meer actief

Je bent zeker Belgisch. Ik dacht eerst even: "Je poep is te dik?" Dikke ontlasting? BAH!!!! :D

Maar je bedoeld dikke kont natuurlijk. :D

Ik kan je helaas niet helpen, geen inspiratie helaas.

Share This Page