De titel zegt het eigenlijk al. Ik ben op zoek naar goede wandelschoenen. Heb ze nu van Salomon. Deze bevielen redelijk. Net schoenen van Merell gepast. Die zaten erg lekker, maar ook erg prijzig (140 euro). Een beetje een hybride schoen waarmee je goed in het bos, maar ook goed op het asfalt kunt lopen is ook een optie. Iemand goede ervaringen met een winkel of bepaald merk?
Ik heb ze van de Lidl. Zitten prima. En zijn niet te zwaar. Laatst hadden ze ze weer. Ook via de webshop verkrijgbaar.
Ik heb een paar maanden terug mijn paar Lowa's van 10 jaar oud vervangende door opnieuw Lowa's. Wij maken lange wandeltochten in de bergen, maar ook voor een rondje door het bos of gewoon door de wijk trek ik het liefst deze aan. Ja, ze zijn prijzig, maar bij intensief gebruik heb ik er 10 jaar mee gedaan. Dat vind ik zelf een goede investering.
^dat dus! Nu al een aantal jaar lowa's. Hiervoor meindl en hanwag gehad, maar die waren wat zwaarder. Het heeft ook echt met de pasvorm te maken . Anwb is echt niks voor mij bijvoorbeeld. Ik haal ze bij Bever of intersport oid. In ieder geval een winkel waar ze veel ervaring hebben en goed advies geven. Je betaalt wel meer, maar ik doe idd ook jaren met die schoenen.
Ik ben ook fan van mijn lowa’s. Met eerste paar ca 12 jaar gedaan en dze gaan ook al weer een jaar of 6 mee en nog lang niet aan vervanging toe. Maar in aanschaf wel aan de prijs. En als je niet d ebergen in gaat zijn lage schoenen wellicht ook voldoende
Ik heb Adidas Terrex gekocht bij Bever, na jarenlang Meindl gedragen te hebben. Ik ben erg tevreden met Adidas. Veel minder zwaar en zitten heerlijk. Ik zou echt even van alles passen ook.
Ik ben fan van Merrell en Lowa schoenen! Ik zag laatst bij de Decathlon ook Merrell schoenen (1 soort, 40 euro), misschien is dat iets?
Je zult toch moeten passen. Lowa valt vrij smal, meindl breder. Maar kijk ook wat voor soort wandelingen je wilt maken. Gewoon hier in het bos, dan zijn sneakers ook al voldoende eigenlijk. Pas bij echt langere afstanden zou ik kijken naar goede wandelschoenen.
Ik heb stevige Meindl’s, erg fijn! Maar voor bv gewoon bossen en paden draag ik lage wandelschoenen van The North Face.
Ik heb brede voeten, maar bij mij zat Lowa’s juist heerlijk! Wel jaren geleden gekocht, binnenkort op jacht voor een nieuw paar.
Ik heb twaalf jaar lang wandelschoenen van de decatlon gehad. Met novadry. Op zich waren die prima. Twee jaar geleden waren ze aan vervanging toe. Toen bij de ANWB een paar gekocht. Ze zitten heerlijk! Voor mij was een stevige schoen belangrijk, die ook nat kan worden, zonder natte voeten te krijgen.
Ik heb wandelschoenen van Hanwag maar ik zou gewoon gaan passen in een winkel. Ik wilde eigenlijk een paar van Meindl maar die zaten lang zo lekker niet.
Hier draag ik in de winterperiode hoge meindle schoenen. Het was de bedoeling enkel op mijn werk omdat ik daar veel loop maar ik betrap me erop dat ik ze thuis ook vaak aan heb. Met het eerste paar heb ik 6 jaar gedaan. Nu al 3 jaar met het 2e paar bezig. Bij mij is meindle aantrekken en weglopen
Ik heb al ruim 10 jaar heerlijke lowa's, ze hebben al heel wat kilometers gemaakt en zitten nog steeds heerlijk. In de zwangerschap zelfs naar mijn werk gedragen en had geen rug of bekkenklachten na een lange dag veel staan en lopen. Mijn volgende worden 100% weer lowa's.
Ik heb wandelschoenen van Hanwag. Vond ze wel heel duur destijds maar doe er al jaren mee en zitten heerlijk.