Hoi Als ik iets op het prikbord bij een vriend(in) plaats of reageer bij iemand anders, zien mijn vrienden dat, terwijl ze de mensen helemaal niet kunnen. Kan dit uit gezet worden? En hoe? Heb al gezocht maar kon dat niet vinden
Dit doen ze dus niet, leuk zeg pfff, echt niet leuk dat ze alles van mij kunnen lezen. Ik zie dit van andere trouwens nooit, maar zag het net toen ik op mijn moeder dr FB zat
Pff vind dat altijd erg vermoeiend, het idee van Facebook is dat je alles met elkaar deelt. Als je dingen niet met iedereen wil delen, zet dan dan ook niet op facebook.. Hou het luchtig.
Als je een prive bericht wil sturen, kun je dat via de chat doen, of via berichten (linker menu). Wat je op iemands prikbord zet is openbaar.
Het gaat er niet om of het prive is, maar vond het gewoon heel raar dat mijn moeder dus meerdere vrienden van mij kunnen zien wat ik bij iemand neer zet, of reageer op een foto, terwijl hun de mensen helemaal niet kunnen.
Ja dat is ook vreemd.. Zo was ik vorige week aan het werk, (werk in een supermarkt), toen een klant naar me toe kwam, om te vragen of het klopte dat mijn spiraal eruit was. Ik had namelijk op facebook gezet dat ik blij was dat mijn spiraal eruit was, en dat we nu weer zwanger kunnen worden. Daar hadden mensen op gereageerd, en schijnbaar was 1 van hen ook 'vrienden' met haar. Ik schaamde me dood! Maar wat hierboven al gezegd wordt.. je kunt het zelf niet uitzetten helaas.
Nou dat is ook wat zeg! Zou echt niet na je toe durfen te komen haha. Ga maar eens na FB mailen misschien dat ze het kunnen veranderen, denk wel dat meerdere dit vervelend vinden.
Je kunt mensen blocken waarvan je niet wil dat ze jouw berichten waar dan ook lezen. Levert vaak grappige gaten op in discussies maar who cares. Ik heb het ook gedaan .
ja das zeker irritant, gelukkig kun je foto's wel afschermen, dat vind ik het belangrijkste, ik heb verder toch niet veel boeiends te melden.
Ga naar privacysettings. Dan onderaan het lijstje staat 'blocked people'. Daarachter staat 'manage blocking' en daar kun je de persoon toevoegen. Ik zoek de persoon op op facebook en dan kopieer ik de exacte naam. Als je de juiste hebt krijg je zijn of haar profielfoto te zien. Blocken en klaar is klara.