Hoi hoi Ik zou graag met iemand gezellig willen kletsen zelf heb ik in mn omgeving niet echt veel vrienden wel 1 beste vriendin maar die is vaak druk druk druk en nu zoek ik iemand net als een penvriendin iemand die gewoon met me wilt emailen die ook misschien bezig is met zwanger worden of zwanger is of gewoon over de dagelijkse dingen iemand die ook gewoon de behoefte heeft om met iemand te praten! Groetjes Krientje
Weet alleen niet of zo'n topic 'mag' zegmaar.. maar ach ja, heb je geen hyves ofzo waar je met vrienden kunt beppen, of op msn e.d.?
Pennen is wel heel leuk. Maar wel officieel per brief dan he, mailen is zo makkelijk. Vond het altijd leuk om vroeger een brief te ontvangen van mijn penvriendinnen van ponykamp hahaha.
ja weet ook niet of het mag ik zie het wel ik ben zelf 19 en mn vriend is de helft ouder we wonen samen hebben zelf 4 paarden 3 honden 3 katten enz en ja de meeste van mn leeftijd die zijn dat niet gewend en dat speelt wel een beetje mee helaas
Ik snap het niet dit is de tweede keer klik ik op quote en dan komt de naam van de andere persoon er toch niet staan doe ik dat niet goed ofzo?
Dat zou ik niet doen...je msn neerzetten! Dan kan iedereen deze zien. Op dit forum kan je overal over praten...als er een klik ontstaat kan je altijd gegevens uitwisselen. Dit topic doe ik dus dicht, als iedereen er eentje opent Elmo