Ik heb een heel leuk jurkje gezien voor de kerst. Mn moeder heeft hem vandaag gehaald (ik heb lang getwijfeld hahah) en hier hadden ze hem niet meer. Nu moet ik hem nog passen, maar als hij past weet ik dus niet of ik hem ook ga houden... Ik wilde hem eigenlijk voor kerst (ik ben zo'n muts die heeel erg van mooie jurken houdt) ,maar ik ben heeel onzeker en dus ook heel bang dat ik overdressed zal zijn. 1e kerstdag gaan we bij mn schoonzus gourmetten, mn schoonmoeder+vriend zullen er zijn en dan nog de zoon van die vriend. 2e kerstdag gaan we met schoonmoeder+vriend,schoonzus en kids van die vriend uit eten in een wok... Wat zouden jullie doen, de jurk houden en hem allebei de dagen aan doen of hem toch niet houden en iets anders aan doen?? Ik heb ook nog een andere hele gave jurk van Steps gezien Steps Webshop | Jurken - Stravinsky Dress dus ik twijfel ook nog....(de andere jurk is beige met zwart)
Doen! En overdressed, voor kerst mag dat en dat valt met deze jurk trouwens nog heel erg mee!! Gewoon doen! Mooie jurk trouwens!
Heel leuk jurkje! Heb hier wat foto's van je gezien en denk dat ie je zeker goed zal staan! Ik zeg Doen! edit, ow dit is dus die andere? Heb je geen foto van 'de' jurk?
mooi man gewoon doen! leuk toch...... ik heb deze gekocht. zit als gegoten!!! ben er zo blij mee http://www.vd.nl/vendWebShop/fh_detail.jsf?fhquery=fh_location%3D%2F%2Fcatalog01%2Fnl_NL%2Fcategories%3C{catalog01_dames}%2Fcategories%3C{catalog01_dames_dames_jurken}%2Fbrand%3Djane20norman%26fh_refview%3Dlister%26fh_lister_pos%3D22%26fh_start_index%3D20%26fh_secondid%3Dg81303039&from=overview
@umm dank je haha ik ga even zoeken want hij was uit de webshop gehaald vanmiddag omdat hij online al uitverkocht is.
Ik vind deze ook al erg leuk, ben benieuwd naar die andere. Ik houd echt van jurkjes! Ik kan me voorstellen, dat je hem na kerst niet veel meer aandoet, misschien nog met oud en nieuw? Dan heb je een extra rden om hem te houden. Ik zou hem zeker wel houden denk ik, veel te leuk om weg te doen.
mooi! En met kerst is niet veel overdressed toch? Maar zo superchique vind ik hem niet hoor... gewoon mooi!
Ja ik denk dat hem daarna nog wel aan zou doen. Ik zoek me rot maar hij is nergens te vinden! Misschien dat het jullie lukt het is van het merk Zoi en hij is/was te koop bij Shoebyfasion. Bij de webshop staat hij er al niet meer bij...
Heb ook niet gezegd dat het een superchique jurk is Maar ja als ik daar dan met zo'n jurk zit en de rest zit bijwijze van in spijkerbroek met trui ofzo...staat ook zo raar vind ik dan. Tenminste zou me er niet prettig bij voelen...
Aaliyah dat ken ik wel, maar ja dan denk ik weer hoe leuk die jurk is en hoe blij ik ermee ben en dan denk ik maar, jammer dat jullie niet iets leuks aanhebben en je vriend vindt het toch wel leuk dat je je leuk kleedt? Dat vind ik ook altijd een fijn idee. Misschien kun je een hint geven vooraf, zo van dat het eluk is als we allemaal iets feestelijks aandoen?
Ja dat is ook wel zo. Maarja omdat ik zo onzeker ben ga ik al heel snel twijfelen terwijl ik toch weet dat het niet nodig is. En idd mijn vriend vindt het ook altijd leuk als ik er mooi uitzie.
Leuk jurkje! niks overdressed! Ik heb ook van alles gekocht hoor. De meisjes en ik lopen erbij of we uit de film komen (bij wijze van )
Dank jullie meiden! Die roze jurk is trouwens niet dé jurk hoor hihih Maar ook een jurk die ik graag wil hebben. Alleen kan ik hem niet gaan passen en uberhaupt kijken of ze hem hier hebben omdat ik alleen met mn zoontje moet en dan is passen niet zo handig. Had mn moeder al mee gevraagd maar die kon niet Maar ik denk wel dat ik die ene jurk gewoon hou en niet zo onzeker moet zijn zijn...
Helemaal mee eens! Gewoon doen! Ik ben ook altijd overdressed met kerst en oud en nieuw, helaas dit jaar niet, maar goed daar gaat t niet om Ik vind het heeeerlijk! Voel me altijd onwijs mooi als ik een mooie jurk of iets aan heb. Dus nu twijfel je misschien en voel je je onzeker, maar je zal zeker complimenten krijgen! En de mensen die in spijkerbroek zitten zullen zich schuldig gaan voelen dat ze er niet wat netter uitzien
Kan nu niet uitgebreid reageren zit op mn mobiel maar ik heb n foto van de jurk hahha dus die post ik vanavond even!