Toen hij bij ons pup hadden we de opvang geregeld ingeval van vakantie of andere omstandigheden. Nu is de hond 8 en lopen we tegen een opvang prvleem aan....over ruim een week zouden we op vakantie maar.....onze 1e opvang adres wil niet meer omdat ze zelf een hond hebben en het 2e adres wil niet omdat ze pas hun hond hebben in laten slapen. Nu zoek ik voor 2 weken een opvang adres voor onze lieve hond. Het is een grote gecastreerde reu. Hij lief voor kinderen en andere honden. Aan de lijn is het soms wel een draak. Hij is gek op de bal en op knuffelen. Hij is al wat ouder maar daar merk je niks van. Ken of ben jij misschien degene die deze lieverd wil opvangen? Uiteraard tegen betaling. Vragen graag via pb ivm herkenbaarheid.
Friesland is wel erg ver weg misschien iemand die daar in de buurt woont das ook makkelijker voor jullie zelf.
Zeg maar ongeveer 50 kilo. Bij interesse wil ik het ras via pb vermelden. Hij heeft het gedrag van een vrolijke jack russel
We willen best een stukje rijden voor een goed adresje! Maar het moet idd wel leuk blijven. En graag iemand die een beetje verstand van honden heeft.
Jahoor hier welkom wonen wel in Apeldoorn. Maar mocht dat geen probleem zijn is jullie hond hier meer dan welkom standaard ren ik dagelijks in het bos en heb veel vriendinnen met doggys. Stuur me maar een pbtje mocht je meer info willen
Pas wel vaker op ook via Marktplaats vind het helemaal geweldig om af en toe een hond te hebben! Hebben onze labrador (zie fototopic) helaas in moeten laten slapen 3 maand terug
bij uiterste noodzaak kan ik de 1st week doen de 2de van jullie dan heb ik al een oppashond, ik woon in friesland.
Wij vangen in de vakantie honden op dus ook ervaring. We hebben dit jaar tot nu toe maar 1 hondje in opvang vanaf de eind volgende week en als die van jullie met een teefje overweg kan is hier genoeg plek. Je mag me dan wel een pb sturen. Wonen in drachten
Ik heb een Reu mechelaar die nog wel een beetje speels is met een hond van 50 kilo met het gedrag van een jack russel moet dat goed komen we gaan toch niet op vakantie, woon in Sneek... Ik pb je even