Halloween komt er aan, wat doen jullie met Halloween? Wij gaan kinderen van 6 tot 12 jaar aan het schrikken maken in een spooktocht, en misschien 's avonds er na nog even naar het Halloween feest in de kroeg. Mijn man gaat verkleed als een militaire zombie en ik ga als een vampier.
Wij gaan uiteten en daarna naar een feestje in de kroeg. Zonder kinderen uiteraard, die blijven lekker thuis bij de oppas
Wij doen er niet aan. Het heerst hier ook helemaal niet. Te Amerikaans voor de meeste denk ik. We halen wel voor de buurtkinderen snoep in huis, mochten ze langs de deuren komen. Vorig jaar waren er maar drie, die hebben hun zakken dus goed gevuld met al dat snoep
Wij doen helemaal niets voor halloween haha, is bij ons niet echt gebruikelijk. Vorig jaar naar Walibi fright nights geweest, maar ik liep daar zowat huilend door het park heen, mijn ergste nachtmerrie haha. Ik blijk niet zo'n griezel persoon te zijn
Bij de korfbalvereniging van mijn dochter geven ze een halloweendisco. Mijn man gaat als zombie, ik als vampier, mijn zoon als skelet en de 2 meiden hebben een Frozenjurk. Nou moet ik alleen nog bedenken hoe ik de dames ga schminken, want zo is er niks engs aan.
Daar doen wij niet aan mee. Er komen hier ook nooit kinderen voor langs gelukkig, daarvoor hebben wij Sint Maarten.
Hier doen we er niets aan. Ben jarig die dag dus beetje verjaardag vieren. Hier 11 november sintmaarten lopen en vuurhoop.
Niks. Het is op 31 Oktober. Leeft hier totaal niet. De nieuwe buren hebben hun huis aangekleed en dat was het dan. De winkels liggen vol met Halloween spul, maar zie er verder weinig van. Heb er ook niet veel mee. Heb snoep liggen voor evt trick or treaters, maar sinds we hier wonen (7j) is ons record 2 op de hele avond. Meeste jaren komt niemand. Dus wij zullen hier gewoon voor de lichtbak hangen met een take awaytje.
Hier in het gooi leeft het geloof ik ook niet zo. In iedergeval niet in mijn woonplaats nooit wat gemerkt namelijk!!
Niks. Vorig jaar hebben de kinderen van toen 7 en 9 jaar wel gelopen en heb ik snoep uitgedeeld wanneer er kinderen aanbelden. Mijn kinderen wilden het graag maar ik heb er helemaal niets mee. Ik was het na een 1/2 uur al helemaal zat met al dat aanbellen en al die enge maskers bij mijn voordeur. Dit jaar slaan we over.Toevallig heeft de oudste een uitje met de voetbal die avond en mijn dochter gaat gewoon naar de handbaltraining. Komt mooi uit dus ook geen gezeur daarover.
Wij hebben komende vrijdag een spooktocht in het plaatselijke bos voor kinderen (verdeeld in twee leeftijdscategorieën) en ik ben net zoals vorig jaar weer vrijwilliger. Ben dit jaar piratenmeisje trouwens, vorig jaar was ik -vanwege de gemengde groep en dus hele jonge kindjes- een pop. Afgelopen weekend was er ook al wat te doen voor Halloween. De binnenstad was versierd, er was ook iets van een spooktocht, schminken en de ondernemers in het centrum waren verkleed. Langs de deuren doen ze hier niet, maar ik hoop toch ooit de Amerikaanse versie van Halloween mee te maken. Onwijs gaaf vind ik dat.
Jah Ik vind het ook heel erg leuk. Maar ik ben ook groot horror en fantasy fan dus kan er altijd lekker in op gaan. Ik ga ook ieder jaar naar de elf fantasy fair. Het aan de deur komen doen ze hier ook nog niet echt. Een enkeling wel maar ze komen alleen maar aan de deur als je een uitgesneden pompoen buiten hebt staan met een kaarsje er in. Maar in de kroegen hier in de omgeving is het echt halloween feest.
Hier doen ze elk jaar een spooktocht door de straat. Volgend jaar willen we mee lopen. Nu is onze dochter nog te jong.
Wij doen mee aan een griezeltocht. We willen graag langs de deuren met een groepje kids en de mama's maar vraag me eigenlijk af of dat wel zo gewaardeerd zal worden. Wij vinden Halloween in ieder geval erg leuk! Oudste gaat als mummie, jongste als chucky's bride (natuurlijk gaat chucky ook mee ).