Wie heeft er zin om een deze dagen lekker hapje te eten ergens? omgeving gooi ???

Discussie in 'De lounge' gestart door muis26, 4 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. muis26

muis26 Fanatiek lid

Haai haaaaaaaaaaaaaai

mijn vriend woont al zijn heeeele leven hier, en ik pas 4.5 jaar dus ken ik nog niet zoveel mensen. (en moet zeggen dat het best moeilijk is om vrienden te maken als je niet in je woonplaats werkt :) )

En de vriendinnen die ik hier heb kunnen niet vaak iets leuks doen. een zit in de horeca dus werkt s'avonds en zo is er wel vaak wat...

En nu gaat muisman weer es op pad vanavond en zit ik weer thuis en ik begin dit een beetje zat te worden. ik wil ook gewoon af en toe even gezellig een wijntje drinken met een vriendin, even naar de film of lekker een hapje eten, of naar de Sauna..... ;););)

Dus ik dacht ik open hier een topic :D niet geschoten is altijd mis toch?

Dus mocht iemand zich vreéééééééééééééééééselijk geroepen voelen om mij een avondje te vermaken GRAAG hihihihi

lijkt me hartstikke gezellig. en misschien krijgen we wel een groepje bij elkaar!

Liefs Muis

2. Senais

Senais Fanatiek lid

27 jul 2008
    3.089
    0
    0
    Jammer dat ik niet in de buurt van 't Gooi woon, je klinkt als een gezellige meid :D Hopelijk doe je wat leuke contacten op hier!! :)

3. muis26

muis26 Fanatiek lid

Heeeeee jammer ik dacht ik heb beet !! woon je weer niet in de buurt :)

4. stef25

stef25 Bekend lid

9 mrt 2010
    500
    0
    0
    NULL
    NULL
    Je lijkt mij echt een gezellige meid en ik had echt graag met je mee gegaan hoor :) Maar ook ik woon niet in het gooi maar in Zoetermeer....beetje ver uit de route :(

5. Wijffie75

Wijffie75 VIP lid

26 jun 2009
    5.330
    0
    36
    Midden v/h land
    Ik voel me aangesproken :)

In t Efteling topic constateerden we al dat we redelijk bij mekaar in de buurt woonden toch? (ik in A'foort).

6. mm7

mm7 Fanatiek lid

9 feb 2010
    2.801
    28
    48
    Ik voel me aangesproken............... alleen heb ik echt de griep te pakken... en voel me dus niet zo lekker, daarbij zit ik even met 2 drukken weken, vanaf half aug. ?

7. elsie22

elsie22 Niet meer actief

jammer dat je niet in de buurt woont..

8. Tara84

Tara84 Fanatiek lid

10 apr 2011
    3.878
    0
    36
    Wat ontzettend leuk, zo'n spontane actie. Ik zou zoiets niet zo snel doen, zou dan bang zijn dat het helemaal niet klikt ofzo. Maar respect voor de meiden die dat gewoon aandurven.

9. woezelenpip

woezelenpip Actief lid

12 jun 2011
    220
    0
    16
    Drenthe
    Jammer dat ik niet in de buurt woon..

10. mendie

mendie Fanatiek lid

14 jan 2009
    1.645
    0
    0
    den haag
    ahhhhh ik vind dit soort dingen leuk! lekker spontaan en impulsief, maar woon in den haag! kan je niet hierheen komen? :D

11. muis26

muis26 Fanatiek lid

haha oh ik wil best keer lekker dagje scheveningen hoor :D of den haag !!! no problem :D

12. muis26

muis26 Fanatiek lid

en voor de andere meiden hier uit de buurt.. GEZELLIGGGGG amersfoort is inderdaad niet zo ver rijden voor mij :D 20 minutjes.

13. mendie

mendie Fanatiek lid

14 jan 2009
    1.645
    0
    0
    den haag
    scheveningen woon ik dus, dus kom maar op haha. coctailtje bij de coctailbar, daarna de crazy in en achteraf ff een shoarmaatje en/ of pita kaas eten bij masada. nu al zin in! wanneer kom je? gister? :p hahaha

14. Jel

Jel Niet meer actief

Hier hetzelfde. Ik vind het ook heel leuk dat je dit wil organiseren maar ben ook bang dat het totaal niet klikt en je zit vervolgens de hele avond met elkaar opgescheept. ;)

Bovendien woon ik ook niet in of dichtbij het Gooi, dus sowieso zit het er niet in.

Veel plezier voor als dat avondje er komt! :)

15. Jute

Jute Fanatiek lid

20 jul 2011
    2.011
    204
    63
    Vrouw
    Dan woon je denk ik in dezelfde plaats als ik :D

Zou het best gezellig vinden maaarrrrr ik ga van de week op vakantie.
    Misschien na de vakantie een keertje afspreken?

16. Senais

Senais Fanatiek lid

27 jul 2008
    3.089
    0
    0

Oooh maar dan kom ik ook :D Ik woon in Delft :) :)

17. Tuti80

Tuti80 Fanatiek lid

20 dec 2010
    3.855
    24
    38
    Zuid Holland
    Jammer... Hier ook den haag. Maar zou t wel gezellig gevonden hebben. Succes!

18. mendie

mendie Fanatiek lid

14 jan 2009
    1.645
    0
    0
    den haag
    tot nu toe ook veel den haag en omgeving zie ik, dus ik zeg: wanneer meiden? :D

19. Senais

Senais Fanatiek lid

27 jul 2008
    3.089
    0
    0
    Lijkt mij erg gezellig, kom je dan ook gewoon gezellig Muis?? :)

Ik ga nu een paar dagen naar Slagharen maar mochten jullie écht plannen hebben, PB me dan maar :)

20. muis26

muis26 Fanatiek lid

oh prima idee hoor den haag!! ik ben van de partij!!! super gezellig toch? en wat iemand hier zei, als het niet klikt.... nah je kan het toch zo gezellig maken als je zelf wilt lijkt mij? :) bedoel je hoeft ook geen uren tegen over elkaar te zitten met een kop thee als je elkaar niet kent, maar een hapje eten en ergens wat drinken is toch heel leuk? naja ik hou gewoon wel van spontane acties :)

Deel Deze Pagina