Hier nu 1,5 maand bezig met de eerste hapjes. Eerst groentehapjes, daarna fruithapjes toegevoegd. Ik heb eerst alleen pure smaken gedaan, en ben nu langzaam met de groenten aan het mixen voor variatie. Dit heb ik tot nu toe gemaakt (alles gepureerd, maar langzaam wel steeds iets grover): - worteltjes - sperziebonen - bloemkool - broccoli - snijbonen - peer - banaan - appel (zure is geen succes, royal gala wel, is lekker zoet). - mango-banaan mixjes van groenten (suggesties uit opperdepop): - broccoli-wortel - broccoli-bloemkool - bloemkool-wortel - sperziebonen-broccoli - sperziebonen-bloemkool Ik wil nu langzaam gaan uitbreiden naar aardappel en rijst erbij. Hoe doen de mama's dat met kleine kindjes (die niet de rapley methode volgen)? Ik vries alles gepureerd in, in ijsklontjes. Doen jullie ook aardappel apart invriezen of de hele mix (dus groente en aardappel samen) invriezen? En hoe met rijst erbij? Gewoon alles pureren? Ook wil ik binnenkort de volgende combinaties nog maken qua groente (allemaal uit opperdepop), maar daarna zijn alle tips welkom: - pompoenhapje - courgette met rijstebloem - advocado met tomaat - doperwten-courgette Leuk dit topic!!