Ja je mag gewoon bijna alles.. en dat kan ik dus niet.. ik ga dan gewoon weer te veel nemen. Nu weet ik precies wat ik mag eten en ik eet niet meer dan dat. Heb ook geen trek.. Je lijf moet gewoon even wennen.. Ik ben tevreden en zeer gemotiveerd omdat de kilo's er af blijven gaan!!
Ik ben 2 jaar geleden naar de weight watchers gegaan en zit nu nog op mijn gewicht......ik ben erg enthousiast over hun methode en je leert echt een stuk bewuster met eten omgaan!! En je mag jezelf af en toe ook eens lekker verwennen, anders is het toch niet vol te houden? Voor je man/vriend die niet naar de groepsbijeenkomsten wil: je kan ook een soort 'mannenafvalpakket' bestellen, voor gebruik thuis, met allerlei info erin. Dit op de site van de weight watchers. Succes ermee. Groetjes, Anakin.
nou ik ben ook idd gezond aan het eten de zwangeschaps kilos er weer afwerken hahahaha ik had er echt schijt aan met mn zwangerschap maar ben er nu toch wel weer wa af aan het werken ahahahh gewoon 3x per dag eten en idd goed drinken ik drink ook nooit zo veel meestal nog geneens een liter wat hij ken doen is een groot spa flesje vullen met zon tutje eraan en die bij je houden dan ga je vanzelf meer drinken heb ik gemerkt!!! xxx
Klopt Angelique.. Dat flesje werkt echt. Ik probeer altijd smorgens, smiddags en savonds een flesje leeg te drinken. Het liefst nog meer, maar dat is in ieder geval alweer ander halve liter
Ik ben van de salades in de zomer. En van de fruit. En niet te vergeten het water. Lekker zeg dat het weer warm is. Ik maak salades van komkommer, tomaat, rauwe bloemkool en wortelen. Alles in kleine stukjes snijden in 1 grote bak door elkaar scheppen, een klein meetje maggie en peper er doorheen voor de smaak en je kan de hele dag lekker snaaien! Met fruit nog lekkerder: verse ananas, nectarines, sinaasappelen, appels, soorten meloen etc in kleine stukjes snijden en in 1 grote schaal en MJAMMIE! Bruine boterham met aardbeien, of juist met kaas en plakjes komkommer. Bak es wat tomaten in een pan met anti aanbaklaag (heb je geen of weinig vet nodig). Als alles tot 1 grote tomaten pap is gebakken, dan een scheutje maggi en wat peper erdoor, voor de liefhebber n klodder mayo erdoorheen roeren en je hebt n heerlijke brei om met een (bruine) boterham op te lepelen. Een bakje champignons opbakken (met weinig of geen boter) en op n bruine boterham eten. Elke ochtend beginnen met een bakje yoghurt met Fruit en Fibre en dit hierboven als lunch eten. Dan kom je de week op n geweldige manier door.Volgens mij moet je dan vanzelf wel wat afvallen, als je niet teveel snoept en ook es n blokkie omgaat. Die salades mag je van snoepen, tot je n ons weegt, hihi
ik heb ook van mijn buurvrouw gehoord dat appelazijn goed werkt. Even wennen maar je hoeft er ook niet veel van te nemen. 2 druppels met bv 2 el water en je krijgt een vol gevoel waardoor je minder eet. 1 x per dag. o.a. verkrijgbaar bij AH