Meiden ik heb een foto van mijn zoon opgestuurd om mee te doen aan baby vd maand, dit heb ik in midden/eind Sept geloof ik gedaan (weet niet precies meer maar iig in Sept). Nu is er een nieuwe maand en nieuwe foto's, maar zie mijn mannetje nergens tussen staan...Heb nog een x geklikt op meedoen!, maar toen kreeg ik een melding dat ik al een foto had ingezonden en volgende maand weer een foto kan plaatsen om mee te doen. Waarom staat mijn ingezonden foto er dan niet bij in deze nieuwe maand, wat heb ik fout gedaan of heb ik wel wat fout gedaan??? Graag zou ik info hierover willen van meiden die er wat vanaf weten of zelf foto;s hebben ingezonden of inzenden. Wil toch wel graag meedoen en voor zover ik weet heb ik het goed gedaan... Alvast bedankt !
Ik kan je niet helpen, ook niet met je andere topic. Maar topics over baby's horen niet meer bij 'Zwangerschap' die horen bij 'Na de bevalling' of 'Baby tot dreumes' (een stukje verder naar onder scrollen in de lijst met fora). Wellicht kunnen daar meer mensen je vragen beantwoorden
Hoi, Ik heb even gekeken en de foto van Lysandro staat klaar voor komende maand. Waarschijnlijk was je net te laat met inzenden om nog mee te doen voor deze maand. Lotte
Heey Lotte, dankje voor je reactie! Dus Lysandro moet mee in de maand Nov?? En is t zo dat je elke maand mag meedoen zolang je niet hebt gewonnen met verschillende foto's van je kind??? Zie de foto volgende maand dan wel verschijnen hihi , dankje nogmaals!