ideetjes voor onze muur?

Discussie in 'De lounge' gestart door honeyy, 8 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. honeyy

honeyy VIP lid

5 nov 2008
    7.635
    44
    48
    verkoopster babyspeciaalzaak
    hee dames!

ik ben onze muur in de woonkamer beu. vind hem zo saai en kan zelf niets bedenken dan alleen te schilderen. hebben jullie nog leuke ideetjes? meubels zijn donkerbruin met creme accenten.. heb er fotos bij gedaan van de muur.. alle ideetjes / tips zijn welkom!!

alvast bedankt! :)

2. muis26

muis26 Fanatiek lid

ik zou in ieder geval een ander kleurtje doen... wij hebben zandkleur.. erg mooi!!! en dan een mooie grote spiegel? of een donker gekleurd vak schilderen met daarin allemaal lijstjes met fotoS?

3. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.814
    4.194
    113
    Wij hebben een grote houten plaat behangen en hier allemaal fotolijstjes opgemaakt en dez aan de muur gehangen

4. Ytest

Ytest VIP lid

11 mei 2012
    13.444
    9
    38
    Boekenkast..

Of idd een fotowand :)

5. mamavanmeisje

mamavanmeisje Fanatiek lid

17 jan 2010
    3.076
    0
    0
    Ja, het is wel een beetje saai. Ik vind een schilderij kiezen heel moeilijk daarom heb ik een strook behang op de muur gehanden en als lijst sierplinten er omheen. Wat ik ook leuk vind zijn 9 vierkanten lijsten met daarin verschillend behang (marktplaats voor stukkies). Kubussen van Xenos vind ik ook leuk dan zet je daar elke keer wat anders in. Bij de HEMA verkopen ze wissellijsten met een gleuf aan de zijkant. Daar schuif je zo een kindertekening in. En als ik het goed inschat een kastje of side table ipv het blauwe keukentje. Een rustige basis is leuk en praktisch maar wees niet bang om wat kleur toe te voegen. doe je dit met accesoires dan verander je het zo weer als je het zat bent.

6. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.085
    3.869
    113
    Ja, zo'n muursticker is wel leuk. Je vloer is al donker en je meubels ook, dus ik zou je muur toch wel wit houden. Misschien een leuk memobord maken/kopen of krijtbord.

7. Vvlinder

Vvlinder Fanatiek lid

24 jun 2012
    3.050
    38
    48
    VZ-IG
    limburg
    Dit is onze muur, alleen iets korter maar mss kan je er wat mee?
    Heb je verschillende van

Op de grote muur heb ik vlinder stickers, mss ook een idee

IMAG0705.jpg

IMAG0704.jpg

8. glimworm

glimworm Niet meer actief

wij hebben 1 muur gebroken wit en de andere muur lichte mokka kleur (beetje wienermelangepoeder kleur :D) ik denk dat dat bij jullie ook wel staat. Die muurstickers zijn ook gaaf, helaas kan dat hier niet, bij ons zijn alle muren met structuurverf gedaan.

Of misschien een paar Sepiakleurige canvasdoeken op een rij van jullie drieen?

9. Helise

Helise Fanatiek lid

4 mrt 2012
    1.785
    0
    36
    Ik zou sowieso een kleurtje op de muur doen. Verder kan je er veel mee, een mooi groot schilderij ophangen, een muursticker, een fotolijst muur van maken enz. Maar net wat je zelf leuk vind.

10. Verox

Verox Niet meer actief

Wouw! Met zo'n lange muur zijn de mogelijkheden eindeloos!!!

I ieder geval zou ik in grote gebaren denken, die paar kleine schilderijtjes die jij hebt hangen zien er inderdaad wat verloren uit...

Boven de tafel zou ik dan drie van dat formaat foto's hangen.

Een grote muursticker, schilderij of spiegel zou mooi staan, maar denk dan wel aan horizontale rechthoeken.

Misschien kun je de tafel in de lengte plaatsen en een bankje tegen de muur zetten?

Deel Deze Pagina