Sinds een goede 4 weken zijn mijn vriend en ik uit elkaar. Ik kreeg daarna vakantie en ben 3 weken weggeweest. Heb daar continue vrienden om me heen gehad. Het was erg leuk. Nu ben ik thuis sinds zondagavond en wat is het stil in huis. Ik ben dat helemaal niet gewend. Daarbij heb ik natuurlijk 3 weken afleiding gehad en nergens aan hoeven denken. Nu zit ik thuis en denk ik alleen maar. Gelukkig biedt werk afleiding, komt er geregeld visite en heb ik veel contact met mijn beste vriend, maar toch. Als klap op de vuurpijl word ik sinds 2,5 week iedere dag tussen 11.30 en 12.00 gebeld door een privé nummer. Als ik oppak, zegt er niemand iets terug, dus ook daar ben ik maar mee gestopt. Al wil ik natuurlijk wel weten wie het is. Sorry voor mijn gezever, wilde even van me afschrijven.
Dat denk ik ook. En het komt ook wel goed. Ben voor mijn ex verhuisd naar een stad waar ik niet weg kom. Familie zit dus ook op minimaal 3kwartier afstand, dus extra zuur. Kan hier voorlopig nog niet weg. Maaarr, achter de wolken schijnt de zon! En die gaat heel veel schijnen voor mij denk ik altijd maar
Ja, het is klote meid. Wat betreft de onvrijwilige telefoontjes: heb je er al aan gedacht om je aan te melden bij het 'bel me niet' register? En zo niet: Is het juist niet handig dat je op die manier een beetje aanspraak hebt? Hou ze voortaan een tijdje aan de praat...
Coquelicot: Goeie, ze zeggen alleen niets terug Kan me inderdaad wel eens aanmelden. Volgens mij heb ik dat in het verleden wel eens gedaan, maar nakijken kan geen kwaad. Dank je!
Ohh ja dan is t helemaal vervelend als je zo ver bij je fam vandaan woont.. Jammer dat ze niks terug zeggen aan de andere kant van de lijn
Ik hoor ook niets. Het is eng stil aan de andere kant van de lijn . En steeds hetzelfde tijdstip ook. Anders bel ik mijn provider op. Zij kunnen achterhalen toch wat het nummer is waar ze me privé mee bellen?
Ja dat kan je zeker doen alleen weet net of je het hele nr krijgt.. Me ma heeft t ook eens gehad en ze gaven alleen de laatste 3 cijfers.. Maar goed als t een bekende is dan weet je het zo natuurlijk
over je gsm,welke heb je? ik heb eentje gehad die zichzelf belde! als ik een knopje langer induwde kreeg ik telkens telefoon, nummer onbekend, telkens als ik opnam hoorde ik niks! kheb zitten te vloeken toen, had alleen niet door dat het mijn gsm was die zichzelf belde op een of andere manier,...ik duwde dat knopje telkens in als ik ging zitten, gsm zat in mn broekzak, na een week en tientallen oproepen had ik het pas door maar ik denk dat dat niet bij jou is aangezien het altijd op hetzelfde tijdstip is, maar misschien iets bij je instellingen? over het alleen zijn, veel sterkte, hopelijk vind e snel je weg
Het lijkt me sterk dat dit een callcenter is die jou steeds belt op het zelfde tijdstip, wat is voor hun de toegevoegde waarde om te bellen en dan niks te zeggen terwijl zij juist iets willen vermelden/verkopen/aansmeren. Heb je er weleens aan gedacht dat je ex hier misschien achter zit? Ik weet natuurlijk niet hoe jullie uit elkaar zijn gegaan, maar het zou misschien kunnen.
Hoor je wel achtergrondgeluiden? Is het een persoon of gaat er gewoon idd iets mis? Wat je eens zou kunnen doen, is een fluitje kopen, zo'n hele schelle. Dan een keer flink fluiten als ze bellen. Dat vinden ze meestal niet zo leuk.
Ik heb de Samsung Note. Mezelf bellen is het sowieso niet, want ik raak m'n telefoon om sommige momenten niet aan of hij ligt gewoon op tafel oid. M'n ex is het zeker weten ook niet. Op dat tijdstip is hij helemaal niet in de gelegenheid te bellen. Of hij slaapt dan of hij werkt. Op zijn werk kan hij niet bellen. Misschien met de werktelefoon, maar ik hoor compleet geen achtergrondgeluiden dus ik kan het me echt niet voorstellen. Zo'n fluitje heb ik hier liggen van carnaval nog. Morgrn kan het niet, omdat ik dan zelf werk, maar vrijdag heb ik late dienst, dus ik ga het fluitje vast klaarleggen! Ik heb geen kindjes of huisdieren. Wel een tv en ik ben erg blij met de voetbaluitslag van Ajax vanavond!
Die telefoontjes had mijn man ook. Elke dag om dezelfde tijd ongeveer. Bleek een bedrijf te zijn waarvan de computer automatisch een nummer belt en de telefoon geactiveerd word bij een medewerker zodra er opgenomen word. Alleen bleef het systeem beetje hangen en werd je dus niet doorgestuurd naar een medewerker en hoorde je dus niks aan andere kant van de lijn.
Dit dus! Dit heb ik ook een tijdje gehad. Bij mij was het KPN, ik had mijn abbo opgezegd, zij wilden weten waarom. Of ik nou opnam en hen te woord stond of niet, dat maakte allemaal niet zoveel uit. Sterkte met het alleen zijn ook! Nog even een toevoeging: De medewerkster van KPN gaf aan dat het systeem automatisch belt. Als ik tussen 11.17 en 11.47 gebeld werd kon ik er van uitgaan dat zij het waren. (als het anoniem was)
Dit vind ik een mooie instelling van je, houd m vast. Ik hoop dat de zon weer snel voor je gaat schijnen Mbt die telefoontjes, zou je met je provider kunnen bellen en het probleem uitleggen? Lijkt me nl erg irritant. @ Roozje en henkiepenkie, hoe is het bij jullie opgelost dan?
Moest 3x 'contact' met andere kant hebben gehad die steeds belde (dus opnemen en niet meteen wegdrukken) tijd en datum opschrijven, doorgeven aan provider en zo konden ze zien wie t was. Ze zeiden dat ze t nummer niet konden blokkeren omdat t een bedrijf was maar zijn erna ook nooit meer gebeld eigenlijk.
Dank je Bouwjaar En de rest van de dames ook. Morgen late dienst, dus kan voor de tijd even wat dingen regelen met KPN/Hi