Hi allen, Is er iemand die net als ik bij herhaling een slechte receptivity uitslag heeft gehad? Hoe verder? Ik word er zo ontzettend sip en verdrietig van. Hebben we eindelijk die paar cryo’s (geen gezond kind so far), einde van het traject, en dan deze uitslagen. Volgens de fertiliteitsarts 5% kans op zwangerschap na terugplaatsing en geen enkele behandeloptie. En na vier slechte testen is de kans op veranderen naar goede uitslag blijkbaar ontzettend klein. heeft iemand dit ook gehad en/of tips?
Ik heb even moeten lezen wat het was maar zijn er geen manieren om het te verbeteren? En de testen gelden voor 2 maanden dus het kan nog elke 2 maanden veranderen? Heel veel sterkte.
Hi BRFP, Dank je wel voor je reactie. Ja klopt. Dus ik zei, we betalen de testen zelf wel. Maar volgens Erasmus MC verandert je microbioom niet meer van laag naar goed, als het 5 maanden laag is. Ik begrijp er niets van. Is iemand na herhaaldelijk uitslag LOW, dus op langere termijn, toch terug veranderd naar midden of high? Wij hebben een soort van slecht nieuws gesprek gehad. Ik was echt van slag. Sorry voor het eerdere warrige verhaal
Heb je al probiotica geprobeerd? Dat schijnt zo'n beetje het enige te zijn wat je kunt doen..en afwachten.. Zelf geen ervaring wel veel over gelezen google maar rond dan kom je veel tegen Heb je ook je uitslag zodat je weet welke bacterien etc teveel of te weinig zijn? https://pubmed.ncbi.nlm.nih.gov/36534230/ deze is ook interessant, antibiotica zou dan toch ook een optie zijn. Ook gelezen dat dat bij bv @mamawensje wel geholpen had dacht ik?
Hi Lief, Jeetje wat een ontzettend constructieve reactie, dank je wel!! Ik neem deze publicatie mee naar mijn dokter Ik heb HEEL erg veel gezocht, op google en pubmed maar mis dan de zekerheid om echt iets te starten, anders dan probiotica. Ik heb inderdaad (goede tip ) de uitslagen vandaag opgevraagd; welke bacteriën zijn er teveel, welke te weinig. Dus dat volgt. Probiotica slik ik nu 2 maanden, Bacilac Femina. Geen idee of dit een goede variant is; zoveel opties. Het zit in ieder geval stampvol lactobacillen Mocht iemand een tip hebben mbt type probiotica, dank. Ik ben benieuwd! Ik blijf voorlopig maar zelf de ReceptIVFity doen op eigen kosten (duur..) Fijne avond!
yes, de testuitslagen zijn binnen. 4x werkelijk geen, maar dan ook geen enkel (0%) lactobacillus soort. Verder proteabacterien 18%. Geen gardnerella. Ik slik al drie maanden probiotica, Bacilac Fémina. ik word hopeloos van deze uitslagen maar het verklaart wel wat. Heeft iemand ook zulk ontzettend afwezig lactobacil verhaal en dat op kunnen krikken?
Jeetje wat een een naar bericht voor je. Ik heb er geen verstand van, maar zou een orthomoleculair therapeut nog een optie zijn? Ik heb in mei een afspraak in Lelystad bij drs Omtzigt. Zij zou heel goed bekend staan.