Hoi Hoi! Ik heb 2 kinderen die dol op stampot zijn en het ook wel iedere dag kunnen eten, maar ik heb wat variatie nodig. Dus eens een keer wat anders dan, hutspot, boerenkool, stampot andijvie. Heb laats stampot bietjes gemaakt maar dat was niet zo'n succes. Ben benieuwd wat voor soorten stampot jullie maken. xx
Ken het zelf niet hoor, maar las laatst op een ander forum ook iets van stamppot spitskool, stamppot sperzieboontjes, spinaziestamppot Weet niet of het wat is? Of even googlen ofzo, haha vind je altijd wat!
witlof roerbakken zodat heet nog wel knapperig is. aardappelpuree smeuig maken met geraspte kaas erdoorheen eventueel kipreepjes/ham/spekblokjes erdoor.... alles bij elkaar lekker witlofstamppotje...
Of een prei stampot. Of misschien is rode kool ook wel lekker, met appeltjes? Of wat had je nog meer? Hete bliksem? Dat is geloof ik aardappels met zuurkool.
Anders maak je een keer karnemelksesaus! Ik WALG ervan maar mijn hele schoonfamilie vliegt erop als het op tafel staat!
I love stamppot! Haha! Had toevallig vandeweek zelf op AH.nl gekeken voor wat nieuws! het de link: Recepten zoeken - Albert Heijn ik vond zelf die 2 bonen stamppot erg lekker klinken!
witlofstampot met gehakt, vorige week eens geprobeerd en hoewel de witlof ver verkookt (ook al kook je het maar kort) , is het wel erg lekker met het gehakt
stampot snijbonen: aardappels koken met de witte bonen en snijbonen. Op het kook water een verse en een droge worst. Spekjes uitbakken en door het afgegoten mengesel doen.( de worsten er wel even af halen) En stampen maar. Heerlijk. De worst erbij serveren en eventuel met gekookte en gebakken speklappen erbij.
Hoi, Ik ben dol op stampot en vind op deze site heel veel lekkere recepten: Heerlijke stamppot op je bord
Stampot zuurkool met ananas en uitgebakken spekjes. Tomaten stampot met kaas. Zo lekker! Tomaten even koken en ontvellen, harde stukken eruit halen, stampen door de aardappelpuree met kaas en op smaak maken met zout, peper en een beetje bouillonpoeder. Stampot spitskool met gehakt.
Omdat ik zie dat er weer een flink aantal receptentopics lopen, sluit ik deze met verwijzing naar het Grote Receptentopic. http://www.zwangerschapspagina.nl/de-lounge/100072-lekkere-recepten-topic.html Groetjes, Josien