Hallo dames, Ik heb nog 6 hotelbonnen van de kruidvat. Door omstandigheden hebben we niet eerder kunnen boeken en nu blijken doordeweekse dagen over te zijn waarop wij niet kunnen. Je kunt boeken tot 28 februari en hotels boeken tot 30 april. Er is dus nog wel aanbod maar veel minder als in het begin natuurlijk. Daar moet rekening mee worden gehouden. En ik wil ze gewoon voor die 10 euro waarvoor ik ze gekocht heb wegdoen. Is er iemand die hier interesse in heeft en vrijer is wat betreft dagen (of iemand kent die vrij is) om te kunnen boeken en dus niet teleurgesteld raakt hoor ik het graag via PM. Groetjes, Boordevol
Heb zelf ook die bonnen gehad een half jaar geleden, heb toen nog wel kunnen boeken. Aangezien ik echt meteen had geboekt. Maar ik vind het ook een slechte zaak...de weekenden zijn echt meteen weg. En er zijn zeer weinig weekenden beschikbaar. Hoop voor je dat je ze kwijt raakt.
stom he.. Maar normaal gesproken zou ik ook gelijk boeken alleen er kwamen zoveel dingen tussen dat ons hoofd er niet naar stond. En nu zijn de dagen die vrij zijn de dagen waarop mijn man geen vrij meer kan krijgen helaas. Dus misschien dat iemand anders wel nog zou kunnen/willen.