... maar ik weet niet wat. Heeft iemand een leuk recept? Ik zit te denken aan cake, koekjes of taart of zo, maar ik heb geen inspiratie... Wie heeft er een lekker recept? Of een goede website met bakrecepten? Ik heb de Albert Heijn site al helemaal doorgespit, maar er sprong niets uit.
ik heb net 12 muffins gebakken met behulp van dochterlief. was mix van een duo cake dus vanille muffins met een vleugje chocolade erdoor. succes met uitkiezen
Brownies, muffins, appeltaart... is allemaal zo... gewoontjes. Ik wil eens iets nieuws proberen. Oja, en wel alles zelf, dus geen Koopmans pakken
oeh, jij zin om te bakken en ik heb trek, waar woon je? uhhhhhh, worteltaart? chocoladetaart? of hier even kijken? Chocoladetaarten.nl of hier even kijken? Nigella Lawson: Nigella Lawsons official site for recipes, books and latest news
Even een paar ideetjes voor koekjes; - Chocolade-pepermuntsterren - Sinaasappel-chocoladetongen - Koekjes met exotische vulling - Lavendelkoekjes (moet je echt van houden hoor!) - Rozenkoekjes - Pistache- amandelhartjes - Grapefruitkoekjes
The Best Chocolate Sheet Cake. Ever. | The Pioneer Woman Cooks | Ree Drummond De lekkerste chocolade taart OOIT!
ik kan je mijn favoriete taart aanraden uit het kookboek van Jamie Oliver. Kijk maar hier: like mam used to bake: Jamie Oliver's Party Cake ik heb het ook in het nederlands voor je maar dan moet ik het even overtypen
Nee niks geen inspiratie.. Ik ga zo een monchou-taart maken.. Daar heb ik namelijk al een hele tijd zin in.. Het is alleen zo simpel en snel
Ik zal het recept even hier neer zetten voor ong. 12 stuks 175 gr. boter 150 gr heldere honing 250 gr rietsuiker 350 gr havervlokken (geen havermout) 1 tl kaneelpoeder 75 gr pecannoten (ik had walnoten) 75 gr rozijnen 75 gr gedroogde papaja fijngesneden 75 gr gedroogde abrikozen fijngesneden (ik heb 150gr tutti frutti gebruikt) 50 gr pompoenpitten 50 gr zonnebloempitten 50 gr sesamzaad 50 gr gemalen amandelen oven op 190 bakblik van 23x23 bekleden met bakpapier - honing en boter in pan met dikke bodem op laag vuur tot de boter is gesmolten. - rietsuiker erbij, helemaal oplossen. - 1-2 min aan de kookbrengen tot het een gladde caramelsaus is. - de rest van de ingrediente toevoegen e goed mengen. - mengsel in het bakblik en goed aandrukken met een lepel oid - 15 min bakken tot het buik kleurt. - aflaten koelen, -dan in de koelkast helemaal koud laten worden (is erg belangrijk, anders valt het uit elkaar) - in repen of blokjes snijden net zo groot als je zelf wil. Je hebt even wat spullen nogig, maar verder is het maken super simpel en ze smaken zoveel lekkerder als die repen uit de winkel.
Jaaaah! Genoeg ideeën! Haha, misschien teveel... nu moet ik gaan kiezen Even kijken en dan manlief even naar de winkel sturen. BEDANKT!