Uitzendbureau en bijdrage kinderopvang?

Discussie in 'Oppas en kinderopvang' gestart door kleine tinus, 8 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kleine tinus

kleine tinus Actief lid

1 mei 2007
    139
    0
    0
    Limburg
    Ik moet op zoek naar een nieuwe baan, mijn huidige werkgever gaat de tent deels sluiten. Omdat ik een jaarcontract heb, mag ik zelf op zoek gaan in deze voorspoedige :rolleyes: tijden.

Ik probeer op eigen houtje werk te vinden, maar ook via de verschillende uitzendbureau's.
    Nou heb ik de CAO van randstad eens bekeken en er wordt met geen woord gerept over een bijdrage voor kinderopvang.

Doen uitzendbureau's hier niet aan mee?

Ik zou dat graag willen weten voor ze weer vinden dat ik teveel noten op mijn zang heb :) (ik was niet van plan 40 uur per week te werken en een auto aan te schaffen voor een tijdelijke baan van 3 maanden die nog geen 1200 euro p/m opbracht, dan schijn je vreselijk arrogant te zijn met je HBO niveau :) )

2. Yjc

Yjc Fanatiek lid

18 jan 2008
    1.133
    0
    0
    Tilburg
    De bijdrage voor de kinderopvang (toeslag) wordt volgens mij via de belastingdienst geregeld en niet meer via je werkgever. Kijk even bij de belastingdienst op toeslagen kinderopvang en je kan het zo narekenen hoeveel je krijgt, het is namelijk inkomensafhankelijk.

Succes met zoeken naar een baan.

3. kleine tinus

kleine tinus Actief lid

1 mei 2007
    139
    0
    0
    Limburg
    Dank je.

Als ik alleen dat terug krijg wat ik via toeslagen.nl voor 2009 heb berekend, dan gaat driekwart van mijn vermoedelijke loon naar het kdv.

..... aj.....

4. kleine tinus

kleine tinus Actief lid

1 mei 2007
    139
    0
    0
    Limburg
    :oops: Ik moet natuurlijk wel de juiste gegevens invullen :oops:
    Ik zou van de belasting het grootste deel terugkrijgen en een 110 euro zelf betalen bij 129 uur kdv per maand. Dat gaat wel lukken!

5. lizab

lizab Fanatiek lid

7 mei 2007
    3.467
    1
    0
    planner kraamzorg
    Drenthe
    klopt idd. Alles gaat via de belastingdienst. :)

Deel Deze Pagina