ik wil mijn ontbijt en lunch met weight care gaan doen, wie heeft dit ook gedaan en hoeveel ben je afgevallen?
Ik ben er mee begonnen maar ik heb een veel beter adres gevonden! AfslankenDieet - Body en Fitshop De shakes zijn zo veel lekkerder en er zitten minder calorieen in en geven een voller gevoel.Afgelopen week waren de shakes op en ik was vergeten op tijd nieuwe te bestellen waardoor ik mijn weight care pot weer opgezocht heb. Nou echt, wat een verschil! Ik nu maar even een pauze week ingelast, liever geen shakes dan weight care. Ik ben in 3 weken 3 kilo afgevallen door alleen ontbijt en lunch te vervangen, 's avonds eet ik gewoon en ik neem nog regelmatig wat lekkers.
Idd. die van de body en fitshop is goed. Ik gebruik de eiwitshakes van mijn man (doet aan zwaar gewichtheffen, dan moet je veel eiwitten binnenkrijgen), ik eet daar 's ochtends een shake van, maar ik gooi er wel magere kwark doorheen en fruit uit de vriezer van de AH. Maak ik hem nog zwaarder, vult enorm. 's Middags eet ik 2 boterhammen, tussendoor magere kwark met muesli of 2 stukken fruit. 's Avonds gewoon, maar met mate, geen gefrituurd etc. en voor de TV 's avonds of een beetje fruit 'n fibre of en mini zakje chips van weight care (die is lekker...) Ik ben nu in 5 weken een kilo of 5 kwijt.
Ik zelf heb deze: Afslank Eiwit - Combi Toppers! - Afslank Toppers! - Afslank Eiwit - Body en Fitshop Ik heb de varriatie waarbij je 6 verschillende smaken hebt (x2) Je kan ook gewoon voor 1 smaak gaan, dat is goedkoper. Mijn ouders gebruiken Whey Perfection - Whey Proteine - Whey Perfection - Body en Fitshop Werkt op dezelfde manier maar ik goedkoper, zij zijn in 5 weken nu 5 kilo afgevallen. Het werkt echt heel leuk en als je de shakes goed koud hebt (ik leg ze altijd even in de vriezer) dat zijn het echt net milkshakes. Ze kunnen ook met yogurt en met water. Geen verzendkosten en je hebt het de volgende dag al in huis, ook altijd aangenaam! *en nee, ik heb geen aandelen*
Ik bestel de 12 Variety Sachets Pack Omdat ik het fijn vind om in smaken te wisselen. Ik heb 's ochtends geen zin in een chocolade smaakje maar 's middags is dat bijvoorbeeld wel lekker! Ik vind persoonlijk de vanille en banaan wel erg lekker. Er is nu trouwen toevallig een actie op het Variety Sachets Pack Er zit dan per pak een gratis shake beker bij. Maar met een grote bus ben je goedkoper uit. Je kan het altijd proberen, een pak kost maar 9,90. Voor een bus weight care betaal je meer dan het dubbele (zitten 18 shakes in) Dus als je 2 pakken van 12 shakes doet ben je voor 24 shakes nog goedkoper uit dan de bus van weight care. *gaat nu toch maar aandelen kopen*
Oh ja, ik maak de shakes met melk, soms mager en soms halfvol net wat er open is. Mijn moeder maakt de shakes altijd met yoghurt dus het is ook een beetje je persoonlijke voorkeur. Het kan dus ook met water (dan heb je nog minder calorieen) of kwark e.d.
deze gebruik ik ook, heb toevallig ook die zakjes besteld met gratis shaker en wij vinden de smaak watermeloen erg lekker.
bedankt voor de info, heb een bus bananen smaak besteld, hou zelf niet zo van chocosmaak etc dus ga voor iets wat ik waarschijnlijk wel lekker vind. ben benieuwd lijkt me wel echt iets voor mij hopelijk heb ik het woensdag binnen.
Ik gebruik WC en vind de shakes wel lekker. Daarbij vind ik nòg minder calorieën gewoon geen optie.. Als je je de gehele dag netjes aan het WC dieet houdt, zou je op zo'n 600 à 700 calorieen uitkomen en dàt vind ik al veel te weinig. Gebruik dan wel alleen banaan en aardbei, die vind ik het lekkerst. Ook gebruik ik de 12 uurtjes en 's avonds eet ik normaal. Ik ben er tot nu toe 6 kilo mee afgevallen in 2 maanden tijd. Tussen de shake dagen, eet ik ook weer een paar dagen gewoon brood met beleg. Ik val nu af in fases. Een paar kilo er af, dan stabiliseer ik het door minder te shaken. Blijft m'n gewicht dan minimaal een week stabiel, dan plak ik er weer een dag of 5 shake dagen achteraan (wel gewoon verantwoord avondeten) en val ik weer een kilootje (of 2) af. Op die manier gaat het misschien niet zo hèèl snel, maar hoop ik dat de kilo's wel blijvend verdwijnen...
Zo doe ik het ook hoor, als ik een paar dagen shakes hebt gehad dan eet ik bijvoorbeeld donderdag gewoon lekker een boterham. Daar is ook niks mee in mijn ogen, het gaat inderdaad wat langzamer maar dat vind ik niet erg. In het weekend eet ik trouwens ook gewoon met ons gezin mee.
Inderdaad, in het weekend doe ik het ook rustiger aan.. Meestal begin ik de dag dan wel met een shake, maar tussen de middag en 's avonds gewoon lekker mee eten met de rest..
Dit smaakje kende ik niet, heb snel de pakken opgemaakt die ik deze week heb gekregen (had ik laten staan, tijdens pasen gewoon gegeten) Maar daar zitten inderdaad allemaal andere smaken in! Heb geen watermeloen maar wel allemaal andere lekker smaakjes. Dat hebben ze dus veranderd want de vorigen waren nog gewoon 2X6 standaard smaakjes nu 12 verschillende smaakjes.
Doe ik ook, ik vind het ook wel een makkelijk begin van de dag. Nemen jullie er trouwens nog extra vitamine bij in?
De shake's van WC zijn al aangevuld met extra vitaminen. Daarbij eet ik fruit en groente en ben ik bang dat het allemaal even tè wordt.. Ik gebruik wel een B vitaminen preparaat, maar dit is puur voor mijn haar en huid (heb een moeilijke huid), maar dat nam ik al voordat ik met de shakes begon. Èn ik slik extra magnesium, puur omdat je dat veel te kort uit je voeding haalt en naar mijn weten ook niet als aanvulling in de shakes zit (gaat zo even op de bus kijken). Maar ookal zit dat er wel in, dan nog is het niet genoeg om te voldoen aan de behoefte.
Zie dat er inderdaad nieuwe smaken zijn, deze smaken zitten er momenteel in het pakket: -Vanilla Milkshake -Banana Milkshake -Strawberry Milkshake -Chocolate Milkshake -Cookies en Cream -Berry Blast -Chocolate Coconut Bounty *nieuw -Granny's Apple Pie *nieuw -Stracciatella *nieuw -White Chocolate **nieuw -Frozen Cappuccino **nieuw -Coconut Ice Cream **nieuw Nu hou ik echt op te spammen hoor!
Ik heb ook maar zo'n doosje bestels met 12 zakjes bij de Body en Fit shop. Ben erg benieuwd. Vind shakes altijd wel lekker en makkelijk om mee te ontbijten.