Vorig jaar ben ik aan de achtertuin begonnen. Ik heb een tuin van totaal 35x9m, waarvan mijn terras 10x9 is en is omringt met stenen borders. Daarna begint het grasveld met in het midden een pad. Helemaal achterin staat de trampoline. Deze is ingegraven en rondom de trampoline heb ik een (verhoogde) strook van een halve meter x +- 3 meter in een soort halve maan vorm. Dit is afgescheiden met een houten border zodat het zand niet op de trampoline rolt. De halve maan rond de trampoline is nog een kale vlakte en ik zoek dus mooie vaste planten en evt bodembedekkers om dit te vullen. In de borders bij het terras komen in de ene rozenstruiken en in de andere vlinderstruiken. Kleine planten kunnen daar niet omdat mijn honden die kapot springen, en met grote struiken lopen ze wel netjes om ook eet een van mijn honden alle moestuin-plantjes op dus ook dat is (helaas) geen optie. Ik hoop dat jullie een beetje snappen hoe mijn tuin eruit ziet. En mijn vraag dus welke planten jullie zelf hebben
Ik weet exact wat je bedoelt Wij hebben alles waar planten staan afgezet met hekken van 90 cm hoog. Daarin staan de planten. Anders houden we niks over, hebben we geprobeerd haha. En potten kan wel, zolang die maar flink zwaar zijn. Wij hebben hortensias, bamboe, diverse grassen, lisdodde, lobelia en nog wat bla bla planten. Bij ons is alles vast. Alleen wat ik in de potten stop elk jaar aan de schutting is een jarig.