is dit beginnende bi?

Discussie in 'Zwangerschap en werk' gestart door snippie23, 30 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. snippie23

snippie23 VIP lid

14 okt 2008
    8.461
    58
    48
    Hallo dames,

ik heb al vanaf 10weken erge last van me onder rug ik veel gelopen ehb of maar even gelopen heb! het word alleen maar erger.
    nu is het zelfs dat als ik dus veel last heb en ik ga liggen kan ik me de komende paar min(zeg maar 45min) niet meer bewegen doet gewoon weg er veel pijn!
    ik kan ook niet lang staan?
    mijn vraag is ,is dit beginnende bi ?jullie zijn dan wle geen artsen maar wie weet herkent iemand dit?!
    Ik denk dat ik morgen sowieso de fysio bel!

2. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    Voor zover ik weet begint BI niet in je rug, en ik heb het toch vrij erg te pakken. Ik heb zelfs helemaal geen rugpijn.

3. Vanilla

Vanilla Fanatiek lid

10 jul 2006
    1.373
    0
    36
    Volgens mijn arts is BI te herkennen aan een combinatie van (typerende) klachten. Ik heb vooral klachten aan mijn heupen, botten in mijn billen, stuitje en schaambeen. Lage rugpijn heb ik pas sinds kort maar weet niet zeker of dit met de BI samenhangt.

Ik zou even langs je huisarts gaan.

4. snippie23

snippie23 VIP lid

14 okt 2008
    8.461
    58
    48
    jah dat bedoel ik ook veel last van me stuitje ik leg het verkeerd uit.
    straald helemaal uit naar me liezen! en kan me bekkens dus niet meer bewegen en me heupen.
    het liefst wrijf ik daar op of sta ik onder een hete douch.
    ik ga wel naar de fysio! heb daar al een verwijzing van me vk voor gekregen

5. snippie23

snippie23 VIP lid

14 okt 2008
    8.461
    58
    48
    kijk en dan kan je mss denken meid je bent pas 16 weken.
    maar wil wel even zeggen dat mijn heupen sowiezo scheef staan en ik geen buikspieren heb en die ook niet te ontwikkelen zijn.

6. Sylvia29

Sylvia29 Fanatiek lid

2 jan 2010
    1.996
    0
    0
    Als ik terug ga denken liep ik toch ook al met een week of 14 met pijn, alleen niet zo heftig als dat het nu is, daarna kwam er bij mij ook pijn in mijn polsen en gevoeligheid in andere gewrichten bij, dus het is niet heel gek hoor met 16 weken, ik denk zelfs dat je er beter te vroeg bij kan zijn dan te laat.
    Ik had zelfs zoiets van ik weet niet wat het is maar ik kijk het wel even aan, en ben dus echt weken later naar de huisarts en daarna de fysio gegaan, terwijl ze daar hele goede oefeningen hadden om mij te helpen.

Nu zit ik met een ontsteking bij mijn SI gewricht en in beide polsen, die ik waarschijnlijk niet gehad zou hebben als ik eerder gegaan was en dus eerder mijn oefeningen had gedaan.

Dus gewoon gaan hoor!

7. LittleMonsters

LittleMonsters Niet meer actief

wat vervelend dat je er ook last van hebt snip..
    ik heb ook een afspraak staan..
    zijn de minder leuke dingen van het zwanger zijn..
    succes ermee

xxxx elisa

8. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.265
    6.790
    113
    Een fysio kan het beter beoordelen.

Soms is het alleen maar tijdelijk en kun je na 25 weken helemaal klachtenvrij zijn.

Ik heb nu heel erg last van mijn bekken maar volgens mij geen BI. Gewoon het verweken van het bekken zeg maar. Volgens mij is BI veel gecompliceerder.

Deel Deze Pagina