Had dit niet jaren geleden al uitgesproken moeten worden?! Anyway, blij dat ze eindelijk wijs zijn geworden!
Ik vraag me eigenlijk af hè. Nu die vereniging verboden is of ze niet nu dingen in de illegaliteit gaan doen? Stiekem een vereniging oprichten ofzo.
Een praatgroep lijkt me prima, goed dat er iets bestaat voor mensen die kampen met gevoelens en er gebukt onder gaan.. Dat vind ik jammer dat met het opheffen ook dit platform verdwijnt en dat er tevens minder zicht op is.. Maar het willen van wetswijzigingen vind ik veel te ver gaan en consensuele seks met kinderen bestaat mijn inziens niet.. Weet iemand of en zoja hoe experts op het gebied van pedofilie gereageerd hebben?
Dat is waar ik ook aan denk, heb niet de illusie dat mensen elkaar dan opeens niet meer weten te vinden. Er zal al best veel ondergronds zijn vrees ik, dit was zo'n beetje de enige " club" die de publiciteit opzocht. Als we nu iets niet meer zien, wil niet zeggen dat het er verder niet is. Keep your friends close, but your enemies closer.
De vereniging zelf deed niks illegaals, want dan waren ze al veel eerder verboden. Hetgeen wat illegaal gebeurt (want op de achtergrond gebeurde dat natuurlijk stiekem wel), gebeurde al 'ondergronds'. Dus in dat opzicht verandert er nu echt niks. Het is meer een symbool, een gebaar: "Dit accepteren wij als maatschappij niet!" En ook de rechtsstaat heeft zich hierover nu uitgesproken."
Pedoclub Martijn in beroep tegen verbod - Binnenland | Het laatste nieuws uit Nederland leest u op Telegraaf.nl [binnenland]
Tja dan geven ze het cluppie een andere naam en gaan ze niet meer op internet maar via andere kanalen..... stoppen zal het nooit. En daarvan breekt mijn hart.
Normaliter, als een partij in beroep gaat, dan wordt de opgelegde uitspraak (in dit geval dat het verboden wordt) opgeschort tot na de uitspraak van het beroep. Gelukkig is dat hier niet het geval!