Hallo... Vorige maand n aantal pillen vergeten en eerder gestopt..wil eigenlijk van de pil af en iets anders. Omdat ik ze vaak vergeet. Weet nog niet wat...moet me er nog in verdiepen. Nu ben ik 5 dagen na het stoppen van de pil ongesteld geworden..gewoon normaal. Had voor de zekerheid getest was negatief...officieel ook te vroeg ivm dat ik de laatste 4 pillen niet meer had ingenomen. Nu ben ik zooo moe dat mn ogen bijna dichtvallen. Gister viel me op dat mn aders op mn borsten erg zichtbaar zijn. Of het is me nog nooit opgevallen... Ook heb ik pijn in mn onderbuik als ik van zitten ga opstaan. Misschien toch verstandig om nog eens te testen? Wie herkent dit?
Ik voel ook steeds vanalles! Ik hou alles nu keurig bij in mijn cyclus-app. Dan kan ik terugkijken wat ik de maand ervoor allemaal voelde.. Nu voel of merk ik helemaal niets en heb morgen mijn NOD. Zou een stunt zijn als ik zonder symptomen positief test. Moraal van dit verhaal: het zegt allemaal niet zo veel, het is een kwestie van geduld!
Ik zag aan de aderen op mijn borsten dat ik zwanger was, toen had ik nog niet getest. En zie mijn bannerr!
Hoi, Ik ben nu 6 weken zwanger, en elke avond zo ontzettend moe. Is niet normaal meer, ik probeer er wel aan toe te geven. Maar dat gaat niet altijd, aangezien ik nog een kleine rond heb lopen van bijna 3 jaar. Tijdens mijn eerste zwangerschap had ik dat helemaal niet. Nou weet ik dat niet elke zwangerschap hetzelfde is. Ik hoop echt dat de moeheid snel over gaat. Zijn er meer vrouwen die dit herkennen?