Rechten aankoop Wehkamp?

Discussion in 'De lounge' started by monkeylove, Mar 28, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. monkeylove

monkeylove Niet meer actief

Hallo,
    Ik heb een paar dagen geleden voor die kleine schoenen bij de Wehkamp besteld.
    Ze waren maar 17 euro dus ik denk kat in het bakkie ;).
    Affijn, ik heb meteen betaald via ideal, gewoon via hun programmaatje en netjes die 17 euro + verzendkosten overgemaakt.
    Dus ik ging vanmorgen even kijken hoe het zat met het bezorgen, of ze al onderweg waren, zie ik dat die schoenen nog in mijn winkelwagentje zitten en als niet afgerekend staan en in ene zijn ze 39 euro.
    Maar goed, ik heb al betaald en het stond op de site als 17 euro, hun fout natuurlijk.
    Maar er staat ook dat ik geen bestellingen heb lopen :(
    Wat zijn hierin mijn rechten? Ik heb, volgens mij, toch gewoon recht op wat ik betaald heb?

2. jerami

jerami Fanatiek lid

Aug 16, 2009
    2,007
    0
    0
    Zuid Holland
    Heb je een mail gehad van je bestelling? je zou zoizo met je afschrift kunnen laten zien dat je betaald hebt. Als het goed is staat daar ook een ordernr bij.

3. annet1985

annet1985 Fanatiek lid

Oct 14, 2011
    4,136
    0
    36
    friesland
    ik zou even bellen, de kortste klap! Weet je gelijk waar je aan toe bent. En wat jezelf al zegt als je gewoon betaald hebt, kun je dat natuurlijk ook bewijzen via je bankafschrift!

4. monkeylove

Ja ik ga inderdaad bellen, maar ze zijn pas vanaf 10 uur bereikbaar, dus ik denk even hier vragen hoe het zit.
    Ik heb inderdaad een betalingsbewijs.

5. monkeylove

Nou, netjes opgelost, niet mijn fout dus ik krijg de schoenen gewoon opgestuurd :D Ik heb 22 euro bespaard :p

Share This Page