Schilders op werk (niet op waterbasis)

Discussie in 'Zwangerschap en werk' gestart door schmidt, 9 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. schmidt

schmidt Fanatiek lid

19 sep 2012
    2.165
    0
    36
    NULL
    NULL
    Wat moet ik doen. Ze zijn hier in het gebouw aan het schilderen. Duidelijk niet op waterbasis. Al zeggen ze zelf van wel. Morgen moet ik naar de Arbo arts, maar heb eigenlijk zoiets van ik meld me nu al ziek.

Wat vinden jullie?

2. Samvs86

Samvs86 Actief lid

19 sep 2011
    430
    0
    0
    Hier ook gehad... Waren de personeelsruimte aan het verven. Ik heb in mijn pauze dus maar in m'n lokaal gegeten.....had weinig zin om een uur in de verflucht te zitten. Maar zit je er heel de dag echt in of is het een eindje verderop?

3. schmidt

schmidt Fanatiek lid

19 sep 2012
    2.165
    0
    36
    NULL
    NULL
    het is een school, laagbouw en ik weet nooit van te voren waar ik zit. Ze werken van gang naar gang, maar zal er regelmatig langs komen. Ik weet dat ze verplicht zijn om op waterbasis te werken, maar zo ruikt het niet. Morgen leg ik het bij de Arbo neer, hij kan dit als het goed is uitzoeken en als ik net in een lokaal moet zitten waar ze geschilderd hebben en er hangt een chemische lucht, dan geef ik die les in ieder geval biet.

4. Koon

Koon Niet meer actief

Maar waarom zouden ze daarover liegen?? Verf op waterbasis ruikt ook niet naar roosjes is mijn ervaring.

5. twinkle star

twinkle star Niet meer actief

Verf op waterbasis stinkt ook vreselijk hoor. Ik denk zeker omdat het om een school met kinderen gaat dat het om verf op waterbasisi gaat. Waarom zouden ze hier overigens over liegen.

6. schmidt

schmidt Fanatiek lid

19 sep 2012
    2.165
    0
    36
    NULL
    NULL
    Veel andere collega's denken ook dat het niet op waterbasis is. Het is wettelijk wel verplicht, maar vraag me af of men zich hier ook aan houdt. Mijn broer is een tijdje schilder geweest en vind verf op waterbasis maar niks. Maar goed, misschien stel ik me aan. Hou alleen niet van die chemische luchten nu ik zwanger ben ;).

7. merah

merah VIP lid

8 jun 2009
    13.474
    4.930
    113
    Vrouw
    Immunologisch analist.
    Tussen de klei.
    Vraag of je de pot mag zien. Dikke kans dat het wel waterbasis is hoor. Stinkt ook behoorlijk!

Deel Deze Pagina