Rechten garantie op Nintendo Switch

Discussie in 'De lounge' gestart door Krulpeterselie, 10 sep 2023.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Krulpeterselie

    Krulpeterselie Fanatiek lid

    27 apr 2015
    2.585
    1.247
    113

    Gevalletje even Apeldoorn bellen haha. Maar jeetje wat is dit dan bizar coulant afgehandeld! Ik ben bang dat wij er weinig mee kunnen. De medewerkers die we spreken uiten ook openlijk hun verbazing over hoe dit gaat en dat wij gelijk hebben maar ja daar heb je niks aan.
    Ik heb zelf het idee dat de foto van de andere laadconnector en smerig apparaat en dat we nu eentje uit 2021 krijgen dat er twee dingen gebeurd kunnen zijn. Ofwel zijn de apparaten verwisseld en krijgen wij die reparatiekosten omdat dit apparaat buiten de garantie zit en kloppen daarom de foto’s ook niet. Of ze hebben ons een gerefurbished model gegeven.
     
  2. Forumnaam

    Forumnaam Bekend lid

    19 okt 2019
    902
    1.763
    93
    Ja dat vroeg ik me ook af. We waren aan het verbouwen, hij had speciaal een eigen gereedschapset gekregen, maar vond het toch interessant om te zien wat er gebeurde als je met een grote mensen vuistje op je matras slaat… was gelijk een goede les: dingen die geen speelgoed zijn, zijn dat met een reden niet :rolleyes:
     
    GroeneBomen, Dubbelgeluk en Vero0504 vinden dit leuk.
  3. Vero0504

    Vero0504 VIP lid

    17 nov 2016
    19.038
    15.073
    113
    Ah dat is logischer ik was ook al aan t puzzelen waarom een kind met een hamer mept op een matras. Zo leerde ik ooit een les "niet ongevraagd helpen/de soldeerbout aangeven aan de verkeerde kant" (zoals je een schaar aangeeft, handsvat naar de ander) dat was best heet...
     
    Forumnaam vindt dit leuk.
  4. ZsaZsa

    ZsaZsa Fanatiek lid

    10 mei 2019
    2.008
    1.838
    113
    Vrouw
    Halen ze dan niet verschillende apparaten door elkaar bij die reparateur? Dat jij en zij het over 2 verschillende apparaten hebben
     
  5. Krulpeterselie

    Krulpeterselie Fanatiek lid

    27 apr 2015
    2.585
    1.247
    113
    Alle communicatie gaat via Coolblue. Wij weten niet wie de reparateur is maar ik begin dit ook te vermoeden. De foto’s van de andere laadconnector en smerig apparaat die we kregen en dat we er nu eentje uit 2021 krijgen zouden er twee dingen gebeurd kunnen zijn. Ofwel zijn de apparaten verwisseld en krijgen wij die reparatiekosten voorgeschoteld omdat dit apparaat buiten de garantie zit en kloppen daarom de foto’s ook niet.
    Of ze hebben ons een gerefurbished model teruggegeven.
    Er zit niks anders op dan weer af te wachten op hun reactie.
     
  6. evaleana

    evaleana Fanatiek lid

    2 nov 2021
    4.963
    6.629
    113
    Ze kunnen toch niet zomaar een refurbished ding terugsturen? Het klinkt allemaal heel raar, ook omdat de foto eerder al niet leek te kloppen. Ik denk echt dat ze ‘m verwisseld hebben, misschien al voor hij naar de reparateur werd verstuurd.
    Maar ik ben zulke slechte service echt niet gewend van Coolblue! Bizar!
     
  7. ZsaZsa

    ZsaZsa Fanatiek lid

    10 mei 2019
    2.008
    1.838
    113
    Vrouw
    Voor een refurnished zou je volgens mij akkoord voor moeten geven als je apparaat niet meer te maken is. Tenzij dit in de voorwaarden anders staat
     
  8. Krulpeterselie

    Krulpeterselie Fanatiek lid

    27 apr 2015
    2.585
    1.247
    113
    Niets van dat alles. In de communicatie staat dat het apparaat met serienummer XXXX (die wij hadden) gerepareerd is en retour komt. Maar we hebben dus serienummer YYYY gekregen.
     
  9. Vero0504

    Vero0504 VIP lid

    17 nov 2016
    19.038
    15.073
    113
    Verkeerd uitgeleverd, in de pen klimmen maar weer.
     
  10. Spectre

    Spectre VIP lid

    5 nov 2015
    20.061
    18.855
    113
    Vrouw
    Dat is wel heel vreemd... zou toch nog eens een mailtje doen want dit lijkt niet te kloppen.
     
  11. Krulpeterselie

    Krulpeterselie Fanatiek lid

    27 apr 2015
    2.585
    1.247
    113
    Vanochtend kregen we bericht dat we het apparaat weer moeten terugsturen en dan 7 dagen na ontvangst weer wat verder horen.
     
    GroeneBomen en owly vinden dit leuk.
  12. owly

    owly VIP lid

    19 aug 2013
    22.499
    10.408
    113
    Ik ben heel benieuwd, volgens mij is het zo dat je ze 1 keer de mogelijkheid moet geven om te repareren. Dus ben benieuwd wat ze nu voorstellen
     
  13. Inge1984

    Inge1984 Fanatiek lid

    10 sep 2015
    1.812
    1.631
    113
    Klinkt alsof er in het proces twee verschillende switches door elkaar zijn gehaald. Herken dit ook helemaal niet van Coolblue. Die zijn juist altijd heel coulant. Twee weken geleden ook nog keurig geholpen met een defect apparaat.
    Hopelijk komen ze er snel achter waar het nu precies mis gaat en krijg je snel een oplossing.
     
    nizzie86 vindt dit leuk.
  14. evaleana

    evaleana Fanatiek lid

    2 nov 2021
    4.963
    6.629
    113
    Ja, dan is hij verwisseld neem ik aan - misschien al wel bij Coolblue voor hij naar de reparateur ging, gezien die foto die voor jouw gevoel al niet klopte.
     
  15. evaleana

    evaleana Fanatiek lid

    2 nov 2021
    4.963
    6.629
    113
    En verder geen info van hun kant? Heel vreemd!
    Maak foto’s en leg alles goed vast, je weet maar nooit!
     
  16. Krulpeterselie

    Krulpeterselie Fanatiek lid

    27 apr 2015
    2.585
    1.247
    113
    Vandaag kregen we email van Coolblue: je apparaat is opgestuurd naar de reparateur. Echt je broek zakt ervan af. Inmiddels voor de vijfde keer in de telefoon geklommen en aangegeven dat er niets te repareren valt maar we ons eigen apparaat willen ipv een uit 2021 en dat we de verkeerde op hun verzoek terug moesten sturen. Ook aangegeven dat we er helemaal klaar mee zijn en het geld terug gevraagd. Alles is doorgezet naar de backoffice en weer binnen 7 dagen een reactie afwachten.
     
  17. lorreke

    lorreke VIP lid

    10 sep 2013
    5.303
    396
    83
    Pfffff meen je niet.
    Ik hoop dat ze nu sneller reageren dit schiet niet op zo:|
     
  18. evaleana

    evaleana Fanatiek lid

    2 nov 2021
    4.963
    6.629
    113
    Zucht!! Wat een geklungel :(
     
  19. owly

    owly VIP lid

    19 aug 2013
    22.499
    10.408
    113
    Jemig wat een gezeur. Heel erg sneu voor je dochter. Hopelijk krijg je nu snel een reactie en het liefste met je geld.
     
  20. Dubbelgeluk

    Dubbelgeluk VIP lid

    18 mei 2013
    13.220
    12.231
    113
    Ik zou nu toch wel naar de manager vragen en alles even heel goed uitleggen. Dit in echt niet.
     

Deel Deze Pagina