Gevalletje even Apeldoorn bellen haha. Maar jeetje wat is dit dan bizar coulant afgehandeld! Ik ben bang dat wij er weinig mee kunnen. De medewerkers die we spreken uiten ook openlijk hun verbazing over hoe dit gaat en dat wij gelijk hebben maar ja daar heb je niks aan. Ik heb zelf het idee dat de foto van de andere laadconnector en smerig apparaat en dat we nu eentje uit 2021 krijgen dat er twee dingen gebeurd kunnen zijn. Ofwel zijn de apparaten verwisseld en krijgen wij die reparatiekosten omdat dit apparaat buiten de garantie zit en kloppen daarom de foto’s ook niet. Of ze hebben ons een gerefurbished model gegeven.
Ja dat vroeg ik me ook af. We waren aan het verbouwen, hij had speciaal een eigen gereedschapset gekregen, maar vond het toch interessant om te zien wat er gebeurde als je met een grote mensen vuistje op je matras slaat… was gelijk een goede les: dingen die geen speelgoed zijn, zijn dat met een reden niet
Ah dat is logischer ik was ook al aan t puzzelen waarom een kind met een hamer mept op een matras. Zo leerde ik ooit een les "niet ongevraagd helpen/de soldeerbout aangeven aan de verkeerde kant" (zoals je een schaar aangeeft, handsvat naar de ander) dat was best heet...
Halen ze dan niet verschillende apparaten door elkaar bij die reparateur? Dat jij en zij het over 2 verschillende apparaten hebben
Alle communicatie gaat via Coolblue. Wij weten niet wie de reparateur is maar ik begin dit ook te vermoeden. De foto’s van de andere laadconnector en smerig apparaat die we kregen en dat we er nu eentje uit 2021 krijgen zouden er twee dingen gebeurd kunnen zijn. Ofwel zijn de apparaten verwisseld en krijgen wij die reparatiekosten voorgeschoteld omdat dit apparaat buiten de garantie zit en kloppen daarom de foto’s ook niet. Of ze hebben ons een gerefurbished model teruggegeven. Er zit niks anders op dan weer af te wachten op hun reactie.
Ze kunnen toch niet zomaar een refurbished ding terugsturen? Het klinkt allemaal heel raar, ook omdat de foto eerder al niet leek te kloppen. Ik denk echt dat ze ‘m verwisseld hebben, misschien al voor hij naar de reparateur werd verstuurd. Maar ik ben zulke slechte service echt niet gewend van Coolblue! Bizar!
Voor een refurnished zou je volgens mij akkoord voor moeten geven als je apparaat niet meer te maken is. Tenzij dit in de voorwaarden anders staat
Niets van dat alles. In de communicatie staat dat het apparaat met serienummer XXXX (die wij hadden) gerepareerd is en retour komt. Maar we hebben dus serienummer YYYY gekregen.
Vanochtend kregen we bericht dat we het apparaat weer moeten terugsturen en dan 7 dagen na ontvangst weer wat verder horen.
Ik ben heel benieuwd, volgens mij is het zo dat je ze 1 keer de mogelijkheid moet geven om te repareren. Dus ben benieuwd wat ze nu voorstellen
Klinkt alsof er in het proces twee verschillende switches door elkaar zijn gehaald. Herken dit ook helemaal niet van Coolblue. Die zijn juist altijd heel coulant. Twee weken geleden ook nog keurig geholpen met een defect apparaat. Hopelijk komen ze er snel achter waar het nu precies mis gaat en krijg je snel een oplossing.
Ja, dan is hij verwisseld neem ik aan - misschien al wel bij Coolblue voor hij naar de reparateur ging, gezien die foto die voor jouw gevoel al niet klopte.
En verder geen info van hun kant? Heel vreemd! Maak foto’s en leg alles goed vast, je weet maar nooit!
Vandaag kregen we email van Coolblue: je apparaat is opgestuurd naar de reparateur. Echt je broek zakt ervan af. Inmiddels voor de vijfde keer in de telefoon geklommen en aangegeven dat er niets te repareren valt maar we ons eigen apparaat willen ipv een uit 2021 en dat we de verkeerde op hun verzoek terug moesten sturen. Ook aangegeven dat we er helemaal klaar mee zijn en het geld terug gevraagd. Alles is doorgezet naar de backoffice en weer binnen 7 dagen een reactie afwachten.
Jemig wat een gezeur. Heel erg sneu voor je dochter. Hopelijk krijg je nu snel een reactie en het liefste met je geld.