Vragen naar een manager is nutteloos die zijn altijd “afwezig” Ik zou ze denk ik officieel in gebreke stellen. Of vragen om escalatie. Bij veel bedrijven is escalatie vaak effectiever dan om een manager vragen. In gebreke stellen kan per mail of brief maar volgens mij heeft ts dat al uitgezocht
Managers zijn er inderdaad niet. Je hebt gewoon de klantenservice aan de lijn. Niks ten nadele van deze medewerkers want zij zijn zonder uitzondering aardig en behulpzaam en begrijpen zelf ook niet dat dit steeds de mist in gaat. Maar zij kunnen en mogen niks beslissen. Het enige wat zij kunnen doen is het doorzetten.
Nou ja, dat. Er is echt wel iemand waarnaar geëscaleerd kan worden. Dat houden ze zo lang mogelijk af, maar zo ga je niet met je klanten om. Een berichtje op social media wil ook wel eens helpen.
Kan mijn bericht zo snel niet terug vinden maar wij hebben de laptop dus teruggekregen na betaling van 70 euro. Ongerepareerd want het was alles of niets. Man heeft in 20 minuten het afgebroken stukje lader er uit gehaald, ding weer vastgeschroefd en alles werkt weer! Lader van paar tientjes gekocht en ze kan hem weer gebruiken. Zo slecht hun opstelling! Alleen accu is snel leeg maar ze gebruikt deze hoofdzakelijk thuis en de nieuw gekochte chromebook gaat mee naar school. Heeft ze nog jaren profijt van en ze vindt het zelf ook fijn dat haar school en prive nu gescheiden zijn. Hoe staat het nu bij jullie? Zo sneu voor je dochtertje...
Vandaag kregen we uit het niets weer een mailtje dat het apparaat ‘gerepareerd is en retour komt’. Het serienummer op de pakbon is nog steeds het 2021 apparaat. Weer gebeld en maandag worden we gebeld door de backoffice. Het apparaat weer terugsturen had geen zin gaf de medewerker aan. Dan maakt hij gewoon weer hetzelfde rondje. de medewerker zag wel in de notities staan dat bij vervanging van het moederbord ook het serienummer wordt vervangen. Daar geloof ik dus helemaal niks van. Ook niet omdat we in het begin via ons Nintendo account een e-mail kregen dat ons eigen serienummer gerepareerd was en terug onderweg en wat we moesten doen als ons Nintendo account niet meer werkte.
Volgens mij zou je cool blue nu in gebreken kunnen stellen en het geld terug vragen. Pogingen om het te repareren/ op te lossen ruim voldoende gehad.
Ik weet nu niet goed meer wat te doen. We krijgen zojuist weer een email van Coolblue met daarin de volgende tekst. “De reparateur heeft ons inmiddels extra geïnformeerd over je Switch. Wat blijkt? Bij de reparatie is het moederbord vervangen. Daarmee verandert ook het serienummer.” Ik geloof dit dus niet en heb het gevoel dat ze ons willen afwimpelen. Weet iemand hoe ik erachter kan komen of bovenstaande informatie klopt? Op de eerste retourbon staat namelijk twee keer ons eigen serienummer. Op de tweede retourbon van gisteren staat ineens dat andere serienummer.
Nou misschien eens op fb een groepje zoeken. Maar in en uit was het zelfde dus zou je verwachten in 0000 en uit 0001. Maar of het klopt weet ik niet hoor.
Een moederbord beschadigen via de USB-C is wel heel knap hoor De connector van de USB-C op het moederbord zou eventueel nog kunnen, maar het moederbord zelf? Nee. Dan zou je echt iets van kortsluiting (of vocht misschien?) moeten hebben gemerkt. Connector issues zijn overigens een veel voorkomend probleem bij de Switch. @Krulpeterselie Is jullie Switch geregistreerd bij Nintendo op jullie account? Anders zou ik daar even een ticket aanmaken en de hele situatie voorleggen.
Wij bestellen altijd onderdelen en maken het dan zelf. Want er gaat nog wel eens wat kapot bij onze Switch.