Nou inderdaad! Ze kan een klacht krijgen ook! Al je moed bij elkaar geraapt om er naar toe te gaan, zegt ze zoiets. Dikke knuffel!
Ach nee toch. Zou een andere huisartsenpraktijk zoeken een optie zijn of een doorverwijzing naar de praktijkondersteuner of maatschappelijk werker? Want inderdaad, dit moet je ergens zwart op wit hebben zodat je jezelf kan in dekken. Heel slim van je dat je een maand geleden bij de huisarts was, maar de respons die jij hebt gekregen van de ‘huisarts’ is echt beneden alle pijl. Natuurlijk voelde jij je niet gehoord. De vraag is alleen of je nu wel een klacht moet indienen tegen de huisarts je hebt al je energie nodig om überhaupt nu op je benen te kunnen blijven staan. Je zegt dat er fysieke agressie heeft plaatsgevonden is een blijf van mijn lijf huis geen optie? Heb je een idee hoe je -ex- man gaat reageren als jullie uiteindelijk uit elkaar zijn? Heb je daar misschien nog advies in nodig of hulp?
Jou tactiek heb ik ook gebruikt. Daarnaast is het wel belangrijk dat je kunt onderscheiden wat er werkelijk gebeurd en dat is juist heel lastig als je kan en durft reflecteren op je eigen handelen.
Heb je eventueel geen ouders of vrienden waar je tijdelijk terecht kan? als het een nette veilige woonplek op een camping is, kan hij volgens mij niet veel doen