Rechten na scheiding wat betreft huisvesting

Discussie in 'De lounge' gestart door merah, 3 feb 2022.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Malbec

Malbec VIP lid

5 apr 2020
    5.755
    7.854
    113
    Vrouw
    Nou inderdaad! Ze kan een klacht krijgen ook! Al je moed bij elkaar geraapt om er naar toe te gaan, zegt ze zoiets. Dikke knuffel!

NiekeKris vindt dit leuk.
  2. Ysabella

Ysabella VIP lid

27 jan 2017
    9.043
    16.551
    113
    Ach nee toch. :( Zou een andere huisartsenpraktijk zoeken een optie zijn of een doorverwijzing naar de praktijkondersteuner of maatschappelijk werker? Want inderdaad, dit moet je ergens zwart op wit hebben zodat je jezelf kan in dekken. Heel slim van je dat je een maand geleden bij de huisarts was, maar de respons die jij hebt gekregen van de ‘huisarts’ is echt beneden alle pijl. Natuurlijk voelde jij je niet gehoord. De vraag is alleen of je nu wel een klacht moet indienen tegen de huisarts je hebt al je energie nodig om überhaupt nu op je benen te kunnen blijven staan.

Je zegt dat er fysieke agressie heeft plaatsgevonden is een blijf van mijn lijf huis geen optie? Heb je een idee hoe je -ex- man gaat reageren als jullie uiteindelijk uit elkaar zijn? Heb je daar misschien nog advies in nodig of hulp?

3. Novi

Novi Niet meer actief

Ik heb er geen verstand van maar wil je wel heel veel sterkte wensen...

4. Iertje81

Iertje81 VIP lid

31 dec 2015
    17.961
    33.635
    113
    Jij moet hier echt iets mee gaan doen!

Ysabella en Shay25 vinden dit leuk.
  5. heidiane

heidiane Fanatiek lid

5 jul 2010
    1.724
    1.647
    113

Jou tactiek heb ik ook gebruikt. Daarnaast is het wel belangrijk dat je kunt onderscheiden wat er werkelijk gebeurd en dat is juist heel lastig als je kan en durft reflecteren op je eigen handelen.

6. Dansprinsesje

Dansprinsesje Fanatiek lid

15 mrt 2014
    2.913
    3.417
    113
    Heb je eventueel geen ouders of vrienden waar je tijdelijk terecht kan?

als het een nette veilige woonplek op een camping is, kan hij volgens mij niet veel doen

Deel Deze Pagina