werken in de pg-zorg *grrrrrr*

Discussie in 'Zwangerschap en werk' gestart door Zwangeremiep, 14 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zwangeremiep

15 mei 2012
    94
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo dames

Had even behoefte om lekker van me af te klagen!
    vraag me af of het jullie ook bekend voor komt voor de personen die ook in de zorg (pg zware dementie) werken.

De laatste tijd kan ik bijna niks meer hebben! gelukkig gaat mijn verlof bijna in, we hebben een paar bewoners (je staat alleen op een groep) die zeer ''wanend en hysterische'' kunnen zijn de hele dag door.
    kan er echt serieus niks meer van hebben nu dat ik onder de hormonen zit!

vind het werken zo niet leuk meer, weinig waardering in de zorg (van leidinggevende,familie van bewoners) voor wat je allemaal voor de bewoners doet, (al is dat ''bijna'' overal) soms heb ik er zo genoeg van! voor alles wat je doet en wat krijg je van familie/leidinggevende terug?
    verbeterpunten (jaja want die zijn er natúúúúrlijk altijd) en een hoop gezeur..
    Zak in de st****!
    zo.... dat is er uit! ;) :$
    Was even nodig..
    Herkenning??

2. 86Laura

86Laura Bekend lid

3 jun 2012
    772
    1
    0
    Ik werk in de GGZ op een gesloten opname afdeling en merk het ook. Kan weinig hebben, kort lontje en dan al die bezuinigingen die het er niet makkelijker op maken... pffff! Ik word met name gek van het managment dat alleen aan de centjes denkt maar niet aan de mensen! Maar, ik denk dat als m'n meisje er eenmaal is en ik weer ga werken, ik dat gevoel ook wel weer kwijt ben. Hou nog ff vol meis! ;)

3. Kaytjuh

Kaytjuh Bekend lid

11 mei 2012
    834
    0
    16
    Verzorging, werk op een afd met dementerende ouder
    Rotterdam zuid
    heel herkenbaar, werk ook in de pg zorg... en wat jij zeg dat zie ik ook bijna elke dag als ik er ben...
    ben dan wel nog niet zwanger, maar als je dat wel ben zoals jij kan je al weinig hebben door je hormomen en dan helpen de bewoners je er ook niet bij, ze zijn nou eenmaal dement, en daar zal je dan mee moeten dealen 8 uur lang per dag uffff soms wel erg frustrerent hoor ook als je niet zwanger ben...
    nog ffies volhouden en kan je dat niet ga je vervroegd met verlof ze kunnen jou toch vervangen!

su6 nog ffies

4. rinnie

rinnie Bekend lid

11 apr 2008
    660
    0
    0
    Ik werk ook in de pg zorg, kan ook echt minder hebben nu. Er is een bewoner die constant "moeder, moeder" of "zuster, zuster" roept, echt, dat kan ik nu echt niet hebben he.

5. Nispie

Nispie Actief lid

24 mei 2012
    337
    0
    16
    Ik werk op geronto psychiatrie (ook wel wat pg bewoners ertussen overigens), en ja heeel bekend.
    Normaal heb ik best wat geduld, maar nu is m'n lontje soms wel erg kort;). Ook door lichamelijke klachten dat ik het soms ff niet kan hebben en inderdaad de werkdruk.
    Soms hebben we echt zo'n slechte bezetting, en dan sta je daar dan met je harde buiken tussendoor. Dan zeggen ze dat je optijd even moet gaan zitten/ pauzeren, maar daar is gewoonweg geen tijd voor..

Deel Deze Pagina