Ik weet dat mijn vriend me ten huwelijk gaat vragen, wat nu?

Discussie in 'De lounge' gestart door Jackieliv, 6 feb 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jackieliv

Jackieliv Bekend lid

6 feb 2014
    502
    487
    63
    NULL
    NULL
    Ik ben er achter gekomen dat mijn vriend me ten huwelijk gaat vragen, en de manier waarop. Zijn mail stond nog open en ik zag er een mailtje over staan wat ik gelezen heb. Wat nu? Moet ik vertellen dat ik het weet of niet?
    Moet ik vertellen dat ik het weet of niet? :(:(:(:(:(

2. KimK

KimK Niet meer actief

Hahaha, maak je hiervoor een account aan op een zwangerschapspagina :D?

Maargoed... Ja wat wil je? Acteren dat je het niet weet? Of eerlijk zijn?

3. Jackieliv

Jackieliv Bekend lid

6 feb 2014
    502
    487
    63
    NULL
    NULL
    Haha, nee ik ben ook zwanger, 28 weken nu. Alleen ik dacht, waar kan ik het anders vragen? Kon alleen maar aan dit forum denken. Haha.

Ja daar twijfel ik dus over.. Aan de ene kant voel ik me soms schuldig, maar aan de andere kant probeer ik voor mezelf te doen alsof ik niets weet. Want het is wel een hele leuke manier en hij heeft er wel veel moeite voor moeten doen..

4. DarkAngel25

DarkAngel25 VIP lid

6 jul 2011
    7.732
    1
    38
    Ik zou doen alsof je van niks weet..

5. Zilver25

Zilver25 Actief lid

18 dec 2011
    145
    0
    16
    Ik zou net doen alsof ik het niet wist denk ik, anders zou ik het zo sneu vinden. Maar wel heel lastig!!

6. Annabel274

Annabel274 Fanatiek lid

19 jul 2012
    2.370
    109
    63

Ik ook..

T loopt toch altijd een beetje anders.. lekker van genieten:D

7. Jeetje…. Ik zou dat echt moeilijk vinden. ;) Dan ben je toch die hele dag supernerveus??

Maarja, aan de andere kant is het ook weer niet leuk om te laten weten dat je het al weet.

Lastig hoor :(

8. mysteriousgirl1

mysteriousgirl1 Fanatiek lid

23 sep 2013
    1.303
    0
    0
    Amsterdam
    Net doen alsof je niets weet inderdaad. Arme ziel doet onwijs zn best namelijk!

9. Selina1984

Selina1984 Fanatiek lid

14 mrt 2011
    1.460
    11
    38
    Vrouw
    Hoe goed kan je acteren? Als je dat niet kan zou ik het misschien opbiechten. Zou ook lullig zijn dat hij er vlak daarna toch achterkomt.

Wel ontzettend leuk dat hij er zo een moeite voor doet! Geniet van het moment.

10. Jackieliv

Jackieliv Bekend lid

6 feb 2014
    502
    487
    63
    NULL
    NULL
    Haha ja ik zit er ook sterk aan te denken om maar te doen alsof ik van niets weet..
    Ik weet toch wel dat ik moet huilen als hij het gaat doen.. maar het is zo schattig, als ik hem dan zie dan denk ik, dit heb jij bedacht, en ik doe maar alsof ik gek ben... HAHA, wat erg eigenlijk..

11. Zusterke

Zusterke Niet meer actief

Weet zijn beste vriend ervan?
    Anders kun je die tippen dat je een vermoeden hebt. Kan deze met je vriend evt een andere draai aan de aanzoek geven?
    Is maar en idee.

En anders goed acteren.

Heel erg veel plezier alvast!

12. In elk geval niet per ongeluk dit scherm open laten staan ;)

13. Jackieliv

Jackieliv Bekend lid

6 feb 2014
    502
    487
    63
    NULL
    NULL
    Ja hij heeft er echt veel moeite voor gedaan.
    Volgende week vrijdag is het zo ver.. op valentijnsdag gaan we naar een concert, en hij heet contact gehad met de artieste.. of hij een paar minuutjes on stage mag, om mij ten huwelijk te vragen :eek:

14. Aster14

Aster14 Fanatiek lid

9 mei 2012
    1.689
    8
    38
    Docent
    Midden van het land
    Ik zou het eerlijk zeggen. Mannen willen hun vriendin met dit soort dingen verrassen, hierdoor is de verrassing weg. Ik zou als man echt not amused zijn als ik achteraf hoor dat de ander het al wist. Of wil je het ook daarna niet tegen m zeggen? Want dan begin je je verloving alweer in oneerlijkheid..

15. Jackieliv

Jackieliv Bekend lid

6 feb 2014
    502
    487
    63
    NULL
    NULL
    Nou ik wil het misschien daarna wel zeggen.. maar dat is ook weer zoiets.. ARRRGH.. echt moeilijk dit

16. Sanne1985

Sanne1985 Niet meer actief

Ik zou net doen alsof ik het niet weet...

En over een jaar of 10 zou ik het zeggen. Kunnen jullie er dan samen om lachen :)

17. Zusterke

Zusterke Niet meer actief

Zou zeggen genieten! En je mooi van de domme houden. Je weet ongeveer hoe het gaat maar niet wat hij zal zeggen en hoe DE RING eruit zal zien.

Kunt achteraf aangeven dat je wel een vermoede had.

18. Niekepiek

Niekepiek Niet meer actief

Jeetje, ik zou me er ook echt super rot onder voelen.
    Ik zou waarschijnlijk toch m'n beste acteerskills gebruiken en doen alsof ik niets weet.
    Vind het zo sneu, hij heeft zoveel moeite gedaan en om dan te zeggen dat je er vanaf weet, is echt een domper denk ik.

19. YoungMama

YoungMama Bekend lid

20 jul 2012
    583
    0
    0
    Ik zou het eerlijk zeggen.. Idd sneu voor je vriend maarja ik zou het als ik hem was vervelender vinden als ik er achteraf achter kom dat je het al wist.. Lastige keuze hoor, succes! En alvast gefeliciteerd haha;)

20. Jackieliv

Jackieliv Bekend lid

6 feb 2014
    502
    487
    63
    NULL
    NULL
    Ja dank je wel haha.
    Moeilijk he!! Man, moet er eigenlijk stiekem wel om lachen. :)
    Dat acteren gaat wel lukken, denk dat ik al moet huilen als ik het podium op moet gaan.. En misschien ben ik daarna 'vergeten' dat ik het al wist.. ;)

Deel Deze Pagina